فرانسه, بلژیک, یونان لغو محدودیت اتحادیه اروپا برای سفر به عنوان اعضای نمودار متفرقه دوره

صادر شده در: 15/06/2020 - 09:02بروز رسانی: 15/06/2020 - 09:04 به عنوان کشورهای اروپایی از ظهور خود را corona

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

به عنوان کشورهای اروپایی از ظهور خود را coronavirus مستندات و لغو محدودیت های مسافرتی برای احیای خود و گردشگری و صنایع اتحادیه اروپا شده است با هدف هماهنگی بازگشایی مرز میان 27 عضو دارد.

تبلیغات

بلوک توصیه کرده است که کشورهای عضو به طور کامل بازگشایی مرزهای خود را با یکدیگر در ژوئن 15 و بسیاری از کشورهای در حال برنامه ریزی برای استراحت کنترل در آن تاریخ است.

اما مرز reopenings شده اند دور از هماهنگ هماهنگ است.

اوایل پرندگان... و کسانی که هرگز بسته

ایتالیا است که در میان سخت ترین آمار جدید کروناویروس همه گیر بازگشایی مرزهای خود در ژوئن 3, لغو همه محدودیت ها برای مسافران از در اروپا است.

بلغارستان کرواسی و مجارستان و لتونی و لیتوانی استونی, اسلواکی و اسلوونی نیز در حال حاضر شروع به لغو محدودیت برای خارجی ها برای ورود به کشور خود اما حذف آن از سازمان ملل و آنها بدانند به عنوان امن نیست -- در بسیاری از موارد این لیست شامل سوئد و انگلستان است.

لهستان با بازگشایی مرزهای خود به همکار تمام اعضای اتحادیه اروپا و بریتانیا از ژوئن 13.

سوئد در ضمن هرگز مرزهای خود را بسته به کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

نه کوچک لوکزامبورگ -- اما به سرعت در تمام همسایگان خود بستن مرزهای خود را به جای.

اتحادیه اروپا اواسط ماه ژوئن برنامه

در خط با برنامه اتحادیه اروپا برای بازگشایی مرز در بلوک توسط اواسط ماه ژوئن بلژیک و فرانسه و یونان در حال بلند کردن محدودیت در روز دوشنبه برای سفر در اروپا است.

پاریس, اما, مشخص است این می خواهد روابط متقابل و بنابراین ممکن است اعمال محدودیت در این کشورها مسدود کردن مسافران از فرانسه است.

یونان از سوی دیگر رفته است, بیشتر, همچنین اجازه می دهد مسافران از دوردست مانند استرالیا و نیوزیلند و ژاپن و کره جنوبی و چین و اسرائیل و لبنان است.

آلمان با توجه به پایان زمین مرز چک در 15 ژوئن در حالی که دولت هلند اعلام کرده است این امر سهولت در برابر هشدارهای غیر ضروری سفر خارجی از همان تاریخ.

اتریش که در حال حاضر افتتاح شد مرزهای خود را به بسیاری از همسایگان خود را در تاریخ 16 ژوئن آسانسور محدودیت های مسافرتی با مجموع 31 کشور -- اما حذف پرتغال اسپانیا سوئد و انگلستان است.

جمهوری چک نیز اجازه می دهد رایگان سفر با تعدادی از کشورهای اروپایی از روز شنبه اما محدودیت هنوز هم در جای خود با کسانی که از نظر خطر با توجه به سطح خود را از coronavirus عفونت.

برگزاری outs

اسپانیا تنها بالابر محدودیت های مسافرتی در ژوئن 21, برقراری دوباره سفر رایگان با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

زمین مرز با پرتغال خواهد شد اما بسته باقی می ماند تا ژوئیه 1. پرتغال دچار یک مقدار پایین تر مرگ و میر از اسپانیا از coronavirus بیماری همه گیر.

اما اسپانیا جزایر بالئارس را ببینید زودتر مشروط از مهمانان خارجی که به آنها خوش آمدید 11,000 آلمانی ها از 15 ژوئن در یک پروژه آزمایشی برای احیای این مهم بخش گردشگری.

رومانی هنوز اعلام کرد که آن را دوباره باز کردن مرزهای خود را به خارجی ها بدون محدودیت.

در ضمن دیگران در حال بلند کردن اجسام کنترل مرز اما هنوز انجام این کار به تدریج بیشتر.

دانمارک باز می شود مرزهای خود به آلمان و نروژ و ایسلند برای بازدید کنندگان از دوشنبه به عنوان طولانی به عنوان آنها نشان می دهد آنها قصد اقامت در خارج از پایتخت کپنهاگ حداقل به مدت شش شب متوالی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن