فرانسه معرفی جریمه برای عدم پوشیدن ماسک در محصور فضاهای عمومی

صادر شده در: 19/07/2020 - 22:36 مردم در فرانسه را با خطر جریمه 135 یورو ($154) شروع دوشنبه برای عدم تطابق با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

مردم در فرانسه را با خطر جریمه 135 یورو ($154) شروع دوشنبه برای عدم تطابق با یک حکم جدید به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی در داخل دولت اعلام کرد.

تبلیغات

به عنوان مقامات اشاره کرد نشانه هایی از یک چشم انداز مثبت در گردش ویروس, نخست وزیر ژان کستکس در روز پنج شنبه گفت: ماسک تبدیل خواهد شد اجباری در محصور فضاهای عمومی از هفته آینده در یک پیشنهاد برای جلوگیری از موج دوم coronavirus عفونت.

ماسک در حال حاضر مورد نیاز در حمل و نقل عمومی با مجازات جریمه نقدی از همان مقدار در یک کشور است که از دست رفته بیش از 30,150 مردم به این بیماری همه گیر.

روز شنبه وزیر بهداشت گفت: تعهد جدید را وارد کنید در روز دوشنبه اعمال خواهد شد به مغازه ها و سوپر مارکت تحت پوشش, تازه, تولید, بازار, بانک ها و دیگر موسسات که دریافت ،

و در روز یکشنبه وزارت بهداشت اعلام کرد contraventions می توان با جریمه تا 135 یورو -- تقریبا دو برابر قیمت از ماهانه پاریس حمل و نقل عمومی منتقل می کند.

برای افراد مشغول به کار در جمعی از دفاتر دولت گفت: کارفرمایان باید به قاضی نیاز به ماسک-پوشیدن در یک مورد به مورد و بر اساس.

فرانسه خدمات سلامت اشاره کرد بیش از آخر هفته که به اصطلاح "R" شماره نشان می دهد که ویروسی انتقال نرخ رشد کرده و به بیش از یک معنی که هر فرد آلوده آلوده حدود 1.2 مردم به نوبه خود.

با توجه به آخرین داده های رسمی منتشر شده در یکشنبه, فرانسه تا به حال 119 جدید کروناویروس بیماران بستری در 24 ساعت از بالا از 4,281 نفر بستری در یک روز در ماه آوریل است.

یکی از سخت ترین ضربه از کشورها در اروپا و فرانسه همه اما پدید آمده از یک هفته طولانی و سراسر کشور مستند شامل COVID-19 اپیدمی که تا به حال قرار داده شده و فشار بسیار زیاد بر روی آن سیستم بیمارستان.

دولت فرانسه مانند بسیاری از کشورهای دیگر توصیه علیه ماسک-پوشیدن در شروع این بیماری همه گیر اصرار مردم به ذخیره محدود ماسک سهام برای کارکنان بهداشتی درمانی و استدلال آنها واقعا کار نمی کند برای کنترل عفونت.

اما از آنجا که بخشی از بلند کردن اجسام از مستند, on May 11, ماسک پوشیدن واجب است در حمل و نقل عمومی و مورد نیاز برای ورود به امکانات مانند موزه لوور, دیزنی لند پاریس و برج ایفل.

رستوران کارگران را مجبور به پوشیدن آنها را بیش از حد به عنوان مشتریان قبل از آنها را به خوردن بنشینید.

فرانسه سوار بر یک ماسک تولید کمپین در ابتدا پس از نیاز به تکیه بر واردات از کشورهایی مانند چین است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن