فرانسه وعده 15 میلیون یورو به مدارس لبنان فلج بحران

صادر شده در: 24/07/2020 - 16:16 فرانسه بازدید وزیر امور خارجه روز جمعه متعهد €15 میلیون دلار (17 میلیون دلار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه بازدید وزیر امور خارجه روز جمعه متعهد €15 میلیون دلار (17 میلیون دلار) در کمک به لبنان مدارس شده اند که ضربه سخت اقتصادی کشور را در بحران.

تبلیغات

فرانسه نمی خواهد رها کردن جوانان لبنانی وزیر خارجه Jean-Yves Le Drian به خبرنگاران گفت: به عنوان او در بازدید از یک مدرسه در Mechref در جنوب بیروت, در سومین و آخرین روز از سفر خود به لبنان است.

فرانسه کمک مالی به یک شبکه ای از بیش از 50 فرانسوی و فرانسوی زبان در مدارس کشور است.

اعلام می آید یک روز پس از Le Drian بدحجابی لبنان رهبری برای عدم اقدامات او گفت: لازم است برای نجات کشور از سقوط.

>> 'کمک به ما برای کمک به شما', وزیر خارجه فرانسه Le Drian می گوید لبنان

لبنان بخش آموزش و پرورش شده است ضربه سخت از بحران با مدارس مجبور به اجازه معلمان و مدیران بروید و بسیاری از مواجهه با خطر بسته شدن. پدر و مادر در تلاش برای خصوصی پرداخت هزینه های مدرسه به طور فزاینده ثبت نام فرزندان خود در حال حاضر مدارس دولتی به سر می برند.

'در آستانه پرتگاه'

بحران اقتصادی نهفته است تقریبا تمام جنبه های زندگی در لبنان یک کشور مدیترانه ای طولانی به عنوان یک میانه-درآمد دولت است. از سال گذشته نرخ بیکاری افزایش یافته است و فقر عمیق تر به ارز خارجی خشک و ارز محلی سقوط به از دست دادن بیش از 80 درصد از ارزش خود را در برابر دلار.

>> لبنان نئو-لیبرال چرخ سرعت به یک رویا, آینده, اما گذشته از اعمال ترمز

Le Drian که وارد اینجا اواخر روز چهارشنبه گفت: فرانسه تنها می تواند کمک به لبنان در صورت بحران اگر مقامات لبنان انجام بخشی خود را ترغیب آنها به معرفی بسیار مورد نیاز اصلاحات.

Le Drian اول ارشد غربی رسمی برای بازدید از تلاش کشور است. در استرن عمومی پیام او خواست مقامات لبنان به رفتن را از طریق یک ممیزی از کشور, بانک مرکزی, اصلاحات یک پف کرده و بسیار مدیون برق بخش و حفظ یک قوه قضائیه مستقل.

فرانسه قدرت استعماری سابق در لبنان و قبلا سازمان کنفرانس که متعهد کمک به لبنان اما خواستار اصلاحات در بخش عمومی و حکومت.

"لبنان در آستانه پرتگاه است. اما وجود دارد راه های روی میز برای رفع این," او گفت: جمعه در بازدید از یک مدرسه در Mechref منطقه.

صندوق بین المللی پول یا نیم تنه

در این بازدید Le Drian گفت: لبنان در فرانسه, لیست اولویت کشور برای کمک های بشر دوستانه و افزود که کشورش در حال حاضر اهدا €50 میلیون (58 میلیون دلار) در درجه اول به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کروناویروس چالش است.

اما Le Drian کرد و گفت: تنها راه خروج از بحران مالی و اقتصادی برای لبنان است به امن یک برنامه با صندوق بین المللی پول. فقط در آن می تواند فرانسه و متحدان آن امن کمک به لبنان ،

مذاکرات با صندوق بین المللی پول شده اند گرفتار در اختلافات سیاسی داخلی و مبارزات بیش از است که به سرزنش بانکی ضرر و زیان است.

لبنان بحران ریشه در سال ها از سوء مدیریت و فساد است. آن را عمیق تر از دولت قصور در آن بدهی در ماه مارس فوران coronavirus همه گیر و محدودیت های است که آن را به ارمغان آورد.

لبنان شاهد در سراسر کشور تظاهرات ماه اکتبر گذشته پس از آنکه دولت به عنوان بخشی از تلاش ها برای معرفی سیاست های ریاضتی وضع مالیات های جدید بر روی سرویس پیام WhatsApp. معترضان دولت را متهم به سوء مدیریت و فساد و در نهایت مجبور سپس نخست وزیر سعد حریری به استعفا.

یک دولت جدید حمایت قدرتمند حزب الله و متحدان آن تشکیل شده بود در ماه ژانویه بوده است گرفتار داخلی رقابت در راه هایی برای ادامه اصلاحات و صندوق بین المللی پول شد.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن