فرانسه رنو برجسته موانع به reshoring صنایع

صادر شده در: 31/05/2020 - 16:26Modified: 31/05/2020 - 16:26 این Covid-19 بحران برجسته جهان غرب را از وابستگی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

این Covid-19 بحران برجسته جهان غرب را از وابستگی به کشورهای آسیایی برای کالاهای تولید شده. اما تلاش برای reshore صنایع دشوار است برای قرار دادن به عمل – به عنوان نشان داده شده توسط این صورت خودروساز فرانسوی رنو است که برش شغل در خانه.

تبلیغات

در یک سخنرانی در پایان ماه مارس به عنوان coronavirus بحران خروشان فرانسه, رئیس جمهور امانوئل پاکسازی استدلال کرد که همه گیر calls اقتصادی حاکمیت: "ما باید تولید بیشتر در فرانسه در خاک ما" و "بازسازی ملی ما و اروپایی حاکمیت." این سازیاموسیقی زنگی با میانه رو را در شعارهای قبل از بحران مورد "اروپا محافظت می کند که" معتدل اثرات جهانی شدن از طریق مانع از بازار اتحادیه اروپا است.

مانند بسیاری دیگر از رهبران جهان پاکسازی انداخته عظیم دخالت دولت در اقتصاد برای مدیریت بحران است. او اعلام کرد قصد دارد به سرعت تا سطح شیب دار تولید ماسک های صورت و هواکش به آدرس کمبود در حالی که خود را دولت پرداخت میلیاردها یورو به کسب و کارهای آسیب دیده توسط ویروس – هشدار است که آن "را تحمل نخواهد کرد" از جمله شرکت های با ارزش سهامداران با سود سال جاری و در پاسخ به تهدید کمبود مواد غذایی توسط اندرز سوپر مارکت ها به "سهام فرانسوی محصولات".

دولت فرانسه نیز بوده است خجالت آیات در روزانه لوموند در اوایل ممکن است که فرانسه خود sufficienct در تجهیزات پزشکی در 2000s تنها به از بین بردن آن سیستم در 2010s منجر به کمبود شدید در شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. فرانسه شده است به ویژه وابسته به چینی لوازم ماسک صورت.

به نوبه خود, فرانسه کارفرمایان اتحادیه Medef داده است پاکسازی رویکرد آن مهر تایید. در طرح بهبود آن ارائه شده در مارس 28, سازمان حمایت از "هدف جابجایی از بخش های استراتژیک در فرانسه و اروپا با بهداشت و درمان یک اولویت است".

کاهش شغل در رنو

دولت فرانسه در تلاش است برای اجرای این دستور کار با خودروساز رنو که در آن صاحب سهام 15 درصد. در بازگشت €5 میلیارد دلار کمک مالی برای شرکت پاکسازی خواست یک "تعهد" به "جابجایی ارزش افزوده تولید" به فرانسه.

اما بر خلاف دولت خواسته رنو اعلام کرد در مارس 29 که آن را قطع 4,600 شغل در فرانسه از 48,000 پست به عنوان بخشی از یک طرح پس انداز.

صنایع مانند خودروسازی ممکن است محدودیت های مطرح به آنچه دولت reshoring برنامه می توانید انجام دهید. شرکت های خودرو در حال مبارزه; تولید در اروپا و آمریکای شمالی است که حدود 50 تا 70 درصد کمتر از آن بود که یک سال پیش به عنوان کارمندان خواسته شد تا به ماندن در خانه در طول مستندات و مردم در حال خرید خودرو کمتر در میان بحران اقتصادی است.

به عنوان اقتصاددان با عنوان در مارس: "صنعت خودرو با آن مواجه است در کوتاه مدت بحران و طولانی مدت کاهش است." نگرانی بیش از تغییر آب و هوا هرالد بلندی مرگ آن تخصص – موتور احتراق داخلی – و نوآوران مانند تسلا تهدید تخریب خلاق توسط مسترینگ جدید و فن آوری های سبز.

در حالی که سهام در شرکت هایی مانند آمازون دیده می شود که بیش از قادر به هوازدگی اقتصادی فعلی طوفان با قابل توجه چشم انداز دراز مدت داشته باشند ادامه داد: برای افزایش طول Covid-19 گیر رنو قیمت بیش از نصف از آغاز سال است. آن زمان قیمت به ارزش دفتری (کل ارزش دارایی های آن) نسبت لاشی 0.17 درصد – نشان می دهد که سرمایه گذاران باید انتظارات پایین برای عملکرد آن در دراز مدت.

'مورد'

اما چیزهایی وجود دارد که دولت می تواند انجام دهد در همه مهم بخش بهداشت و درمان استدلال Nathalie Coutinet, یک استاد اقتصاد در دانشگاه پاریس 13: "قبل از صحبت کردن در مورد جابجایی بیایید سعی کنید برای حفظ موجود صنعتی, پارچه, برای اولین بار," او گفت: با اشاره به Famar کارخانه در لیون که تولید کننده مواد مخدر در حال حاضر در حال آزمایش برای استفاده در برابر Covid-19. کارخانه شده در امانت از ماه ژوئن سال 2019 است و هنوز هم در انتظار یک خریدار.

در زمینه Covid-19 "ما رو به حساب آب و برق به عنوان به خوبی به عنوان سهامدار ارزش" Coutinet گفت.

"جابجایی باید فکر در مورد اساس" Louis Gallois رئيس جمهور از کسب و کار فکر می کنم تانک La Fabrique de l خیابان و رئیس جمهور از فرانسوی تولید کننده PSA – که صاحب پژو, پژو و اوپل برندها – گفته رسانه های فرانسه شبکه BFM TV.

وجود دارد امکانات آن را به اتفاق می افتد در استراتژیک, سلامت, مواد غذایی و دیجیتال بخش Gallois ادامه داد. اما آن را نمی ممکن است در برخی از بخش هایی مانند تولید خودرو او استدلال کرد که در بازارهای صادراتی اغلب نیاز به تولید محلی در ازای دسترسی داشته باشید.

"یک جابجایی کامل از فرآیندهای تولید در سطح ملی یا منطقه ای می آفریند مشکلات افزایش هزینه های تولید و عدم محلی مهارت" فرانسه اعتبار بیمه Coface گفت: در یک یادداشت. "حتی اگر این دو مشکل حل و فصل این جدید محلی فرایند تولید می شود هنوز هم وابسته به تامین مواد خام باقی می ماند که محدود محل سکونت خود را."

اما این علائم نشان می دهد که – هرچند غیر واقعی چشم انداز ممکن است – reshoring محبوب در فرانسه. بررسی های اخیر نشان داده است که 89 درصد به نفع جابجایی صنایع از جمله 47 درصد برای انجام این کار به طور کامل – حتی اگر آن را هل می دهد تا قیمت ها برای مصرف کنندگان است.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن