فرانسوی سینما نگاه به شناور ماندن در میان Covid-19 خشکسالی از فیلم های پرفروش هالیوود

صادر شده در: 24/07/2020 - 18:32 فرانسوی, سینما بازگشایی شد و در 22 ژوئن با برخی پمپ پس از سه ماه coronavirus

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسوی, سینما بازگشایی شد و در 22 ژوئن با برخی پمپ پس از سه ماه coronavirus وقفه. حداقل یک پاریس خانه فیلم Les 5 Caumartin حال مشتاق علاقمندان به سینما به انتظارنشسته بودند که بسیار پیش بینی رستاخیر با یک غربالگری یک دقیقه پس از نیمه شب. اما یک ماه بعد سینما در زادگاه متوسط هستند احساس اثر به عنوان یک صنعت جهانی همچنان در خواب.

تبلیغات

فرانسه در دفتر جعبه را دیدم بیش از یک میلیون نفر به سینما در هفته گذشته برای اولین بار از تئاتر بازگشایی درهای خود را. اما 1,169 میلیون تماشاگر با توجه به ارقام جدول توسط CBO Box-office, هنوز, نمایندگی 78 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

"در طول یک اصطلاح عادی ماه ژوئیه حضور در هفته خواهد بود در دو سه و حتی چهار میلیون و در اینجا در حال حاضر آن را به یک مبارزه به پیش افتادن نمادین میلیون" فرانسه 24, فرانسه-زبان منتقد فیلم Thomas Baurez توضیح داد. "این آمریکایی" لوکوموتیو " که گم شده و البته سرنوشت جهان سینما از کل صنعت مرتبط است و سرنوشت یک کشور به شدت تحت تاثیر coronavirus. شما می توانید می گویند که این Americano-وابستگی بسیار نگران کننده است و نشان می دهد بین المللی صنعت کوتاه در اکسیژن است."

برای اپراتورهای سینما, این یک جهان کاملا جدید و یک راه انجام کسب و کار مملو از عدم اطمینان است. "من نمی نگاهی به اعداد دیگر [اما] آن را نباید بیش از حد طولانی گذشته," اورلی Delage که اجرا می شود Cinémascop Mégarama در Garat شهر از 2000 نفر در جنوب غربی فرانسه به خبرگزاری فرانسه گفت. در تابستان گذشته خانواده های رنگی برای دیدن "شیر شاه". اما این اعداد و ارقام نگاه مانند یک رویای دور در تابستان سال 2020 است.

"مردم در داخل بودند در طول مستند. آنها می خواهند به خارج در هوای تازه در یک نوار و یا یک رستوران به خصوص زمانی که هوا خوب است" گفت: Delage. با حضور کم او در مورد خاموش کردن دوباره اما نمی خواهد آن را انجام دهد. "آن فاجعه بار خواهد بود. مخاطبان نیاز به یک چارچوب مرجع" او گفت:.

با 90 درصد از سینما باز در فرانسه با وجود کم رسید رئیس فدراسیون ملی سینمای فرانسه (FNCF) پیشنهاد اپراتورهای سینما باز ماندن انجام شد تا به عنوان یک خدمات عمومی. "در حال حاضر آنها در حال از دست دادن مقدار زیادی از پول" FNCF رئیس ریچارد Patry گفت: فرانسه, اطلاعات. تئاتر جدید فرانسه به نشان می دهد اما هیچ فیلم های آمریکایی که به طور کلی به نمایندگی از 70 درصد از تابستان جعبه دفتر Patry گفت. "ما بسیار بسیار بدبین. حتی کمی افسرده" او اذعان کرد. "ما باید نگاه در سمت روشن در حال حاضر و دوباره به تلاش برای اطمینان بخشیدن به خودمان. چهار و نیم میلیون نفر تماشاگر آمده اند در طول ماه اول پس از بازگشایی."

به یک نقطه رکود قابل پیش بینی بود. بزرگ-بودجه تابستان فیلم های پرفروش که در سینما تعداد به رشد از طریق ماه آفتابی آنهایی که سینما در سراسر جهان بستگی دارد در بازار جهانی است. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است باعث خرابی تابستان برای سینما" تخته فرانسه با عنوان فقط یک هفته پس از سینما بازگشایی سرزنش مدیریت بحران در خارج از کشور برای از دست رفته فیلم در خیمه ها. نظر سنجی در این مستند نشان داد که علاقمندان به سینما بودند و مشتاق به بازگشت به اصطلاح salles obscursهای تاریک سالن سینما و با شکوه قرمز مخملی صندلی. "اما وجود دارد با اندکی اختلاف بین fancying رفتن به سینما و مایل به دیدن فیلم" نویسنده Jean-Michel Frodon توضیح داد: در آن زمان.

تئاتر اپراتورها باید در ما به نام استودیو به چشم پوشیدن معمول عمل همزمان ایالات متحده و در سراسر جهان منتشر شده است. سینما در قاره آنها توجه داشته باشید باز برای کسب و کار پس از همه, و گرسنه به صورت فیلم. اما تجدید نظر رفته است بی سابقه است. برای کسانی که حسرت برای ما فیلمهای در آن شده است یک هفته تلخ. کریستوفر نولان را به شدت مورد پیش بینی "شعار" قبلا به تعویق افتاد دو بار از جولای تا 12 اوت به طور نامحدود به تعویق افتاد. اواخر روز پنج شنبه دیزنی اعلام کرد سراسیمگی از تاخیر. در ابتدا قرار است در ماه مارس و در حال حاضر به تعویق افتاده دو بار در استودیو های بسیار در انتظار "مولان" نیز به طور نامحدود به تعویق افتاد. "این روشن است که هیچ چیز را می توان در سنگ آید به ما چگونه انتشار فیلم در طول این جهانی بهداشت بحران" دیزنی نماینده توضیح داد: پس از اعلام تاخیر های جدید است.

پس از همه, سینما هنوز به بازگشایی در نیویورک با وجود این دولت پیشرفت در دست زدن به همه گیر و آنها باقی می ماند بسته در کالیفرنیا که در این هفته شد دولت با بالاترین coronavirus مورد شمارش ضبط 415,000 از بحران آغاز شد. چین در مقام دوم جهان بزرگترین بازار فیلم تنها شروع بازگشایی سینما در این هفته با محدودیت پس از شش ماه در سراسر کشور تعطیل. که همه به معنی studios در حال میلی به بخشی با $200 میلیون فیلمهای مانند "شعار".

فرانسوی, جشنواره دور تا

در حالی که آن را به دور از کسب و کار به عنوان معمول برای سینما در فرانسه برخی از جشنواره ها در حال حاضر در تأمین انرژی آینده. پس از ناامیدی از جشنواره فیلم کن را لغو ممکن است در یکی دیگر از رویداد بیشتر همراه در کوته دآسو صدور صورت حساب خود را به عنوان اولین فرد در پست-Covid فیلم متحرک. تا حد زیادی یک ویترین برای مستند مارسی جشنواره بین المللی فیلم (FID) افتتاح شد, جمعه در فرانسه دومین شهر بزرگ. چهار روز جشنواره (کوتاهتر از معمول شش) خواهد شد از ویژگی های برخی از 46 جهان برای اولین بار. معرفی 2020 برنامه برگزارکنندگان گفت: آنها "متقاعد شده است که یک فیلم در یک موجود زنده به عنوان شکننده آن را به عنوان قدرتمند است". "Vive le cinéma طلب" آنها اعلام کرد – یا زنده باد زندگی سینما.

در ضمن در پایتخت فرانسه پاریس Plages شهری در ساحل, جشنواره, لگد کردن با یک منظره شناور غربالگری 2018 کمدی فرانسوی "Le Grand Bain" ("غرق شدن یا شنا کردن") در Bassin de la Villette در شمال شرقی پاریس. تماشاگران سرنشین یک ناوگان از 38 برقی قایق های مستقر در سراسر حوضه در مقابل یک صفحه نمایش غول در حالی که دیگران تماشا از صندلی بر روی زمین اطراف بارانداز. در نزدیکی سالانه فضای باز جشنواره فیلم لگد شنبه در پارک در La Villette با یک دستور کار است که شامل کلاسیک جمعیت pleasers مانند "تلما و لوییز" و "ارباب حلقه ها" در دستور کار است. که جشنواره طول می کشد تا ماه اوت 23.

روز دوشنبه دوویل جشنواره بین المللی فیلم منتشر انتخاب برای آن 46 سالانه edition. آن 14-فیلم رقابت های کمتر از هشت زنان مدیران است که میله میله به جلو بروید در نرماندی ساحلی از 4 سپتامبر از طریق 13.

بیشتر afield در ایتالیا 77th نسخه از ونیز جشنواره بین المللی فیلم است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر 2 تا 12. عمده جهانی جشنواره پس از همه گیر آغاز شد, la Mostra افتخار خواهد کرد تیلدا سوئینتن بازیگر بریتانیایی و هنگ کنگ فیلمساز Ann Hui با عمر دستاورد جوایز. نمایش فیلم ها با توجه به محل در داخل سالن های سنتی و همچنین در خارج از منزل. برگزارکنندگان مجموعه به اعلام انتخاب خود را از برخی از 50 فیلم در روز سه شنبه.

شاید وعده کمی نقره ای-صفحه نمایش زرق و برق در افق را جلب اضافی cinephile یا دو به کسانی که قرمز مخملی صندلی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب