فرانسه رول Covid-19 ردیابی برنامه در میان حریم خصوصی بحث

فرانسه نورد رسمی coronavirus تماس با ما-ردیابی برنامه با هدف شامل تازه شیوع بیماری به عنوان مستند محدودیت ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

فرانسه نورد رسمی coronavirus تماس با ما-ردیابی برنامه با هدف شامل تازه شیوع بیماری به عنوان مستند محدودیت ها به تدریج سهولت تبدیل شدن به اولین عمده کشور اروپایی به استقرار تکنولوژی گوشی های هوشمند در میان نهفته بحث بر سر حفظ حریم خصوصی ترس.

تبلیغات

فرانسه قادر خواهد بود برای دانلود StopCovid برنامه در گوگل دستگاه های آندروید و اپل شروع روز سه شنبه همان روز آنها را یک بار دیگر اجازه داده می شود برای رفتن به رستوران ها و کافه ها و پارک ها و سواحل و موزه ها و بناهای تاریخی.

همسایگان از جمله انگلستان و آلمان و ایتالیا و سوئیس در حال توسعه برنامه های خود را هر چند آنها با استفاده از ویژگی های مختلف از پروتکل های بالا بردن سوال در مورد سازگاری در سراسر اروپا ارائه کرد.

مقامات امیدوارم که این برنامه می تواند کمک به مدیریت ویروس شعله ور شدن یو پی اس به عنوان آنها بازگشایی اقتصاد در فرانسه است که زندگی در زیر برخی از اروپا ونرخ محدودیت پس از آن تبدیل به یکی از کشورها سخت ترین ضربه گیر با حدود 29,000 مرگ و میر.

برخی از پاریسی مشتاق بودند به اتخاذ فن آوری برای کمک به زندگی به حالت عادی بازگشت.

کافه گارسون پل هوبرت گفت که او آماده بود برای دانلود برنامه چرا که او می بیند "مزایای بیشتر از خطرات آن است.

"من آن را برای تلفن های موبایل مانند پوشیدن یک ماسک در یک فروشگاه" گفت: Hubert, 24. "از آن آسان است و می تواند کمک به حفاظت از دیگران است."

فرانسه با استفاده از سیستم دولتی سرور

مختلف اروپایی برنامه های استفاده از انرژی پایین بلوتوث سیگنال به صورت ناشناس وارد شوید نزدیکی حضور کاربران دیگر. در زیر فرانسه سیستم اطلاعات ارسال شده به دولت-اجرای متمرکز سرور. کاربرانی که تست مثبت قادر خواهد بود را به اطلاع دیگران شده اند که در تماس نزدیک برای حداقل 15 دقیقه به طوری که آنها می توانید خود را منزوی و به دنبال درمان.

فرانسه مانند بریتانیا را رد کرد و یک تلفن همراه جدید نرم افزار و رابط کاربری برای برنامه ردیابی به طور مشترک توسعه یافته توسط ایالات متحده با تکنولوژی غول های گوگل و اپل به جای انتخاب برای ساخت خود را دارد. گوگل-اپل سیستم با استفاده از یک "غیر متمرکز" سیستم حمایت از حریم خصوصی و کارشناسان دلیل آن را نگه می دارد اطلاعات بر روی گوشی های, اما, انگلیسی, فرانسه و مقامات می گویند آن را نمی دهد آنها را به اندازه کافی اطلاعات برای مدیریت شیوع است.

گروه های آزادی های مدنی نگران هستند که برنامه ردیابی یک دروازه ورود به دولت نظارت اما Cedric O, فرانسه junior وزیر اقتصاد دیجیتال را رد کرد و آن نگرانی.

"مشکل با متمرکز پروتکل این است که شما باید اعتماد به نفس و اعتماد به دولت خود را, اما ما در یک کشور دموکراتیک ما باید کنترل و توازن" O گفت: AP.

دولت می گوید برنامه ردیابی محل و حذف اطلاعات کاربر بعد از 14 روز.

'یک ابزار انقلاب اما یکی از مفید'

برخی از قانونگذاران فرانسوی مطرح کرده اند شک و تردید بیش از برنامه اثربخشی اگر چند نفر آن را نصب کنید در میان نگرانی های حریم خصوصی و به دلیل پتانسیل مسائل فنی است. O گفت: برنامه تشخیص حدود 80 درصد از اطراف گوشی از طریق بلوتوث.

پاریس سامی Mounir گفت که او نمی خواهد آن را دانلود کنید به دلیل نگرانی های حریم خصوصی.

"ما نمی دانیم که آنچه می تواند آنها را با داده ها و یا اینکه آیا می تواند آن را هک" Mounir, 31, گفت:. "علاوه بر این داده های سلامت آن را بیش از حد حساس است."

مقامات و کارشناسان می گویند برنامه ردیابی نیست یک گلوله سحر و جادو در برابر ویروس اما می تواند وقت گیر دستی تماس با ردیابی کردند.

پروفسور آرنود Fontanet, اپیدمیولوژی در انستیتو پاستور پاریس و عضو کمیته علمی مشاوره جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: برنامه "یک ابزار است نه یک انقلابی اما یک ابزار مفید است."

فرانسه و دیگر کشورها تعیین کرده اند تا تیم به مصاحبه با افراد آزمایش مثبت در مورد مخاطبین خود را. اما این ردیاب به احتمال زیاد از دست غریبه ها طوری برنامه ممکن است مفيد باشد مخصوصا "در شرایط که در آن شما در حال رفتن به ایستادن در کنار کسی که آلوده است و بدون دانستن واقعا برای یک دوره طولانی از زمان" مانند در حمل و نقل عمومی و رستوران ها Fontanet گفت.

فرانسه همسایه در حال توسعه برنامه های خود را

کشورهای دیگر در سراسر اروپا شده اند تقلا برای ساخت برنامه های خود را اغلب با استفاده از گوگل-اپل سیستم. تکیه بر تکنولوژی غول های صورت خصوصی و با سیستم جالب به نوبه خود از وقایع پس از اتحادیه اروپا نام آنها را بارها و بارها در سال های اخیر برای حفاظت از حریم خصوصی داده ها به اندازه کافی.

ایتالیا Immuni برنامه بر اساس گوگل-اپل سیستم در دسترس بود برای دانلود شنبه شروع خواهد شد و تحت آزمایش در ابتدا در بخش هایی از کشور کمتر تحت تاثیر coronavirus هفته آینده قبل از اینکه نورد از سراسر کشور. مقامات می گویند که حداقل 60 درصد از ایتالیا با 60 میلیون جمعیت نیاز به استفاده از آن را برای آن موثر باشد.

سوئیس آغاز یک آزمون آزمایشی از آن SwissCovid برنامه هفته گذشته به گذشته تا اواسط ماه ژوئن که انتظار می رود که دولت به قانون پوشش برنامه است.

آلمان استخدام شرکت نرم افزاری SAP و حامل های بی سیم Deutsche Telekom به ساخت آن غیر متمرکز "کرونا-هشدار-برنامه. "توسعه دهندگان می گویند برنامه "داده خواهد شد به صورت محلی ذخیره شده در هر دستگاه جلوگیری از دسترسی و کنترل اطلاعات توسط مقامات و یا هر کس دیگری."

بریتانیا راه اندازی عظیم سراسر کشور "پیگیری و ردیابی" برنامه روز جمعه از جمله 25,000 تماس انسان ردیاب اما آن ردیابی نرم افزار که در حال آزمایش آماده نیست و معلوم نیست که در آن راه اندازی خواهد شد.

اروپا برنامه های داوطلبانه برای تشویق مردم به استفاده از آنها. اگر برنامه الزامی است "مردم قطعا از آن استفاده نمی کند گفت:" Ingmars Pukis, معاون رئیس جمهور در lats حامل های بی سیم LMT که کمک به توسعه کشور را ردیابی برنامه جمعه منتشر شد و همچنین بر اساس گوگل-اپل استاندارد است.

EPFL سوئیس موسسه تحقیقات کمک کرد که توسعه SwissCovid گفت که با دیگر کشورهای اروپایی ساخت برنامه های مبتنی بر همان غیر متمرکز پروتکل باید آن را فعال کردن سیستم های مختلف به کار با هر یک از دیگر زمانی که کاربران سفر.

اما برگ که از انگلیسی ها و سیستم های.

دولت فرانسه تکنولوژی انتخاب به معنی فرانسوی نرم افزار سازگار با انواع خارجی هستند. O پیشنهاد کرد که مرزی مسافران و مسافران را مجبور به کار در اطراف مشکل با دانلود خود کشور مقصد را به برنامه.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن