پارلمان فرانسه بحث Covid-19 ردیاب به عنوان حریم خصوصی watchdog می دهد چراغ سبز

صادر شده در: 27/05/2020 - 08:24Modified: 27/05/2020 - 08:24 نقل از خبرگزاری فرانسه از روز چهارشنبه شروع به ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

نقل از خبرگزاری فرانسه از روز چهارشنبه شروع به بحث دولت حمایت تلفن همراه نرم افزار که به کاربران هشدار اگر آنها شده اند در تماس با یک فرد آلوده به ویروس coronavirus.

تبلیغات

این StopCovid برنامه — استفاده از آن باقی خواهد ماند داوطلبانه — طراحی شده است برای پیگیری از کاربران شده اند که در مجاورت نزدیک بیش از یک دوره دو هفته ای. اگر هر گونه آلوده شدن آنها را به اطلاع پلت فرم, که, هشدار به دیگران است.

مدافعان حریم خصوصی ابراز نگرانی خود را از برنامه علائم اولین گام به سوی یک جامعه به طور مداوم تحت نظارت آنلاین.

اما فرانسه CNIL watchdog که به موقت تصویب StopCovid در ماه آوریل خبر داد و گفت: برنامه ملاقات الزامات قانونی برای حفاظت از حریم خصوصی کافی راهکارهایی برای جلوگیری از سوء استفاده.

با این حال ساخته شده و تعدادی از توصیه های آن را حتی امن تر از جمله بهبود کیفیت اطلاعات ارائه شده به کاربران اجازه می دهد تا کاربران را به شی به اطلاعات به اشتراک گذاشته و ارائه یک گزینه برای پاک کردن داده های ذخیره شده.

این برنامه نمی خواهد با تکیه بر موقعیت جغرافیایی اما به جای استفاده از فن آوری بلوتوث است که اجازه می دهد تا گوشی های تلفن همراه برای برقراری ارتباط با هر یک از دیگر بیش از مسافت های کوتاه.

اگر پارلمان فرانسه به تصويب StopCovid می تواند در دسترس در فروشگاه برنامه از این آخر هفته.

فرانسه آغاز شده reemerging در مارس 11 از دو ماه lockdown برای جلوگیری از coronavirus گسترش یافته است. حمل و نقل عمومی از سر گرفته شده است هر چند بسیاری از مردم هنوز در حال کار از خانه و بسیاری از مدارس هنوز به بازگشایی شده است.

میله, رستوران ها و پارک های عمومی در توقیف باقی می ماند.

موضوع چگونه برای پیگیری coronavirus با گسترش تکنولوژی تلفن همراه است موجب نگرانی های حریم خصوصی در چندین کشور در حال حاضر بلند کردن اجسام سخت در خانه حبس اقدامات آنها به عنوان امید به kickstart اقتصاد خود را.

به عنوان یک نتیجه از مستندات تعداد کمی از مردم در بسیاری از کشورها شده است در معرض ویروس و در نتیجه لازم نیست که ایمنی و باقی می ماند در معرض خطر عفونت افزایش ترس از موج دوم هنگامی که مردم شروع به مخلوط کردن دوباره.

کمیسیون اروپا توصیه کرده است که داده های برداشت شده از طریق تماس با ما-برنامه ردیابی می شود تنها در خود کاربران گوشی های و که در آن رمزگذاری شده است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب