نبرد بر ما Huawei تحریم ها تشدید چین خشم

صادر شده در: 16/07/2020 - 02:44 ایالات متحده روز چهارشنبه پاک راه را برای تحریم های کارمند از غول مخابراتی H

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در:

ایالات متحده روز چهارشنبه پاک راه را برای تحریم های کارمند از غول مخابراتی Huawei گسترش آن فشار مبارزات انتخاباتی در چین که احضار سفیر آمریکا.

تبلیغات

تنش ها را افزایش یافت و بین دو تا از بزرگترین اقتصادهای در حال رشد طیف وسیعی از جبهه از جمله پکن سرکوب در هنگ کنگ با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه پایان مالی hub ویژه امتیازات تجاری.

چین نشان می دهد هیچ نشانه ای از حمایت در هنگ کنگ است اما برگ برنده دولت در شادی رو به رشد موفقیت در جدا Huawei با بریتانیا اعلام ممنوعیت پیشرو شرکت چینی است.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo اعلام کرد که ایالات متحده را محدود ما ویزا برای کارکنان هواوی و دیگر شرکت های چینی اگر آنها درگیر هستند در نقض حقوق بشر ،

"شرکت های مخابراتی در سراسر جهان باید در نظر خود را در توجه: اگر آنها در حال انجام کسب و کار با Huawei آنها انجام کسب و کار با حقوق بشر به سوءمصرف" Pompeo گفت.

ایالات متحده را متهم Huawei کار در دستور پکن و می گوید که امنیت جهانی و داده های شخصی را در معرض خطر اگر شرکت غالب توسعه در جهان نسل پنجم اینترنت.

Pompeo گفت که هواوی در حال حاضر مسئول نقض حقوق توسط اجازه دادن به چین snoop بر مخالفان و معاونت در جرم پکن جارو نظارت در منطقه غربی سین کیانگ که در آن گروه های حقوق بشر می گویند بیش از یک میلیون Uighurs و دیگر تورکان مسلمانان زندانی هستند.

در مبارزات انتخاباتی آمریکا در اروپا

ارائه اینترنت مقرون به صرفه در کشورهای در حال توسعه و به سرعت در حال حرکت در 5G, Huawei تا کنون تا حد زیادی اب و هوای ما ممنوعیت و فشار-و گزارش دو رقمی رشد درآمد برای اولین نیمی از سال است.

اتحادیه اروپا در برابر پتو محدودیت در Huawei. اما نخست وزیر بوریس جانسون دولت توافق روز سه شنبه به یک مرحله ای تحریم و پس از تحریم های آمریکا مسدود Huawei دسترسی به ما تراشه های.

Pompeo اعلام کرد که دیدار انگلیس و همچنین دانمارک شروع دوشنبه و بالا بردن چین است.

رابرت اوبراین آمریکا مشاور امنیت ملی آورده Huawei در خود مذاکرات با همتایان اروپایی در پاریس هشدار داد که این شرکت می تواند هر دو جاسوسی دولت اسرار و رفت و برگشت تا مقادیر زیادی از داده های شخصی.

"اروپا در بیداری به تهدید چین" اوبراین به خبرنگاران گفت:.

"تصور کنید که چگونه یک کشور مانند چین می تواند تداخل با انتخابات اگر آنها می دانستند که همه چیز را در مورد هر فرد بر روی زمین است."

کانادا در سال 2018 عمل در ایالات متحده و درخواست بازداشت Huawei اجرایی Meng Wanzhou که چهره استرداد به اتهام نقض تحریم های جدید آمریکا علیه ایران.

Huawei رد در مبارزات انتخاباتی آمریکا و فلسطینی در واشنگتن برای نشان دادن شواهد بیشتری برای اثبات خطرات ظاهرا مطرح شده توسط این شرکت است.

'ناخالص دخالت'

چین روز چهارشنبه از احضار سفیر آمریکا تری Branstad پس از مغلوب ساختن پیشی جستن قانونی را امضا کرد که راه را برای تحریم بیش از این وضعیت در هنگ کنگ است.

"این است که ناخالص دخالت چین در امور داخلی و به طور جدی نقض قوانین بین المللی و هنجارهای اساسی روابط بین الملل" وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

چین نیز قول داد اقدامات تلافی جویانه بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن امضای هنگ کنگ استقلال عمل است که راه را برای تحریم علیه بانک هایی که انجام کسب و کار با هر کسی دیده می شود به عنوان متخلف در این شهرستان در استقلال.

ما نمایندگان مجلس با اکثریت تصویب این قانون امیدوار است که همه اما استانی بانک های چینی را فکر می کنم دو بار قبل از خطر مجازات در بزرگترین اقتصاد جهان.

تهمت نیز امضا فرمان اجرایی که به دستور دولت آمریکا برای درمان هنگ کنگ هیچ متفاوت از سرزمین اصلی چین در تجارت است.

پکن تحت فشار قرار دادند به جلو دشوار امنیتی قانون است که فرستاده لرز از طریق هنگ کنگ که وعده داده شده بود جدا آزادی قبل از بریتانیا دست به خاک در سال 1997.

در اخیر دیگر حرکت Pompeo محدود ویزا برای مقامات چینی بیش از حقوق بشر در سین کیانگ و رد پکن گسترده ادعا می کند در اختلاف-مملو دریای چین جنوبی است.

تهمت نیز با صدای بلند سرزنش چین برای COVID-19 اخبار که سرکوب شد که موارد اول ظهور در ووهان در اواخر سال گذشته.

منتقدان در خانه و خارج از کشور را متهم به تهمت به دنبال منحرف کردن توجه در انتخابات سال خود را از پاسخ به بحران در ایالات متحده آمریکا است که دچار بیشترین مرگ و میر در هر کشور است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب