جورج فلوید تظاهرات: آمریکا در 'نقطه عطف', فیلسوف کرنل وست می گوید

صادر شده در: 04/06/2020 - 10:44ویرایش: 04/06/2020 - 10:45 در یک مصاحبه با فرانس 24 دانشگاه هاروارد استاد دان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

در یک مصاحبه با فرانس 24 دانشگاه هاروارد استاد دانشگاه Cornel West گفت: جنبش اعتراضی به راه انداخته با کشتن جورج فلوید آورده بود امریکا به یک "نقطه عطف". او گفت که او به وجد آمدیم با مقدار شدت و تنوع تظاهرات و اشاره کرد که آن را آورده بود و مردم هم از هر قومی و مذهبی پس زمینه. وست گفت: "انتخاب شد و در حال حاضر هر طلوع از خشونت "انقلاب" به آدرس سیستمیک نژادپرستی و یا "آمریکا فاشیسم" و پشتیبانی توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن بازی مسابقه کارت به منظور آتش نزاع.

تبلیغات

غرب دانشگاه هاروارد و استاد فلسفه و نویسنده اظهار نظر در واکنش رؤسای جمهوری ایالات متحده در گذشته و حال به ادامه اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید.

او گفت: فرانسه 24 که او قدردانی یک بیانیه توسط رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش اصرار نیاز به آدرس نژادپرستی اما استدلال آن بود در آینده خیلی دیر است و تمام روسای جمهور پیشین شکست خورده بود برای رسیدگی به این مسئله به درستی. او هدف باراک اوباما تاکید کرد که با وجود انتصاب بسیاری از "چهره های سیاه و سفید در مکان های بالا" برای اولین بار, سیاه, رئیس جمهور ایالات متحده تا به حال موفق به تغییر وضعیت و اضافه کرد که آن را "تصادف" است که زندگی مهم جنبش پدید آمده در طول ریاست جمهوری خود. غرب همچنین تمسخر و تهمت برای brandishing مقدس در مقابل یک کلیسای سوخته گفته او "ربودن" دین به دلایل سیاسی.

در نهایت او استقبال اعتراض قرار گرفت که در فرانسه به تقاضای عدالت برای آدما Traoré که پس از دستگیری توسط پلیس در سال 2016. غرب گفت: آن زمان فرانسه را به آدرس خود را "سفید برتری" مشکل و استعمار گذشته است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب