غول' DeAndre بیکر, Seahawks' Quinton دانبار تسلیم در سرقت مسلحانه مورد

Seattle Seahawks cornerback Quinton دانبار و New York Giants cornerback DeAndre بیکر هر تسلیم به پلیس در ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

Seattle Seahawks cornerback Quinton دانبار و New York Giants cornerback DeAndre بیکر هر تسلیم به پلیس در شهرستان Broward, فلوریدا,., شنبه پس از متهم شدن به سرقت از مردم پول و اشیاء با ارزش در یک cookout آنها حضور می یابند.

بیکر و دانبار به اتهام چهار فقره سرقت مسلحانه با اسلحه گرم و چهار فقره از تشدید حمله با اسلحه گرم. وکلا برای هر دو بازیکن می گوید آنها باید گواهی حسن از شاهدان که به آنها روشن است.

پلیس در میرامار فلوریدا., صدور حکم بازداشت برای هر دو مردان پس از چند شهود متهم و آنها را از یک سرقت مسلحانه در یک مهمانی. بیکر 22 و Dunbar, 27 بودند حضور cookout شنبه شب هنگامی که مبارزه آغاز شد و بیکر از جیبش یک تفنگ حکم گفت.

بیکر دانبار و دو مرد دیگر شروع به سرقت از افراد دیگر در حزب هزار دلار به صورت نقدی ساعت و اشیاء با ارزش دیگر شاهدان گفته محققان. بیش از 12000 $به صورت نقدی و $63,000 در طلا و جواهر بودند اتهام به خود گرفته اند.

هویت دو نفر دیگر مظنون بودند منتشر نشده است.

هر دو بیکر و دانبار بودند به اقامت یک شبه در Broward County زندان و به نظر می رسد در Broward شهرستان دادگاه در صبح روز یکشنبه که در آن زمان پیوند شد و به تنظیم شود.

Latimer بازداشت: واشنگتن گیرنده گسترده کودی Latimer دستگیر شد به اتهام جنایت از حمله اوایل صبح روز شنبه پس از عکس های این گزارش از کار اخراج شدند در داخل یک Douglas County, Colo., آپارتمان. Latimer نوشته شده $25,000 باند, پلیس گفت:.

با توجه به یک کلانتر گزارش یک شاهد گفت: آنها شنیده استدلال و صدا مثل صدای شلیک گلوله در داخل آپارتمان. یک فرد شناخته شده است به عنوان داشتن جزئی غیر گلوله صدمات.

McCaskey می میرد: Michael McCaskey که منجر Chicago Bears برای نزدیک به سه دهه پس از مرگ پدر بزرگ جورج Halas, درگذشت 76 پس از یک نبرد طولانی با سرطان, این تیم گفت.

قدیمی ترین از اد و تیم مادر ویرجینیا McCaskey 11, فرزندان مایکل فرض کنترل عملیاتی از حق رای دادن در سال 1983 پس از مرگ Halas, یک پدر و بنیانگذار NFL و حق رای دادن. مایکل برادر جورج McCaskey در زمان بیش از در سال 2011.

قوچ حرکت: لس آنجلس قوچ دوباره امضا دفاعی پایان مورگان فاکس شده است که عمق مشارکت کننده در قوچ' خط دفاعی پس از سال 2016 منتشر دفاعی مقابله با Tanzel هوشمند است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب