روزنامه نگار منتقد Duterte را به جرم تهمت و افترا و اتهام در فیلیپین

صادر شده در: 15/06/2020 - 04:18 سر از فیلیپین, اخبار سایت شناخته شده برای آن دشوار موشکافی جمهور رودریگو Dut

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در:

سر از فیلیپین, اخبار سایت شناخته شده برای آن دشوار موشکافی جمهور رودریگو Duterte چهره به شش سال زندان پس از مجرم سایبری افترا توسط مانیل دادگاه در روز دوشنبه در چه چیزی است که دیده می شود به عنوان یک آزمون مورد آزادی رسانه ها در کشور است.

تبلیغات

"ما در حال رفتن به ایستادن در برابر هر نوع حمله علیه آزادی مطبوعات" Ressa خبرنگاران گفت: پس از محکومیت در مانیل.

روز دوشنبه حکم تصمیم یک دادگاه که ریشه از یک تاجر 2017, شکایت بیش از یک Rappler داستان و پنج سال قبل در مورد اتهام روابط سپس قاضی در کشور بالا دادگاه.

Ressa که مجله تایم به عنوان یک فرد از سال 2018 نمی نوشتن مقاله و دولت محققان در ابتدا رد تاجر را دادند.

اما دولت دادستان بعد از ثبت اتهامات علیه او و Reynaldo سانتوس سابق Rappler روزنامه نگار نوشت که آن را تحت یک بحث cyber crime اساسنامه با هدف آنلاین جرائم مانند وسیله و پورنوگرافی کودکان.

قانون آنها متهم به نقض در زمان اثر در سپتامبر 2012, ماه پس از مقاله منتشر شد.

اما دادستان ها می گویند Rappler تایپی را تصحیح برای داستان در سال 2014 به تغییر "evation" به "فرار" قابل توجه بود اصلاح و مقاله شد و در نتیجه پوشش داده شده توسط قانون است.

"من شده است به داستان احتیاطی: آرام باشد و یا شما در حال بعدی... که بخشی از دلیل که چرا من شده اند با هدف" Ressa یک از بنیانگذاران Rappler و سابق سی ان ان روزنامه نگار به خبرگزاری فرانسه گفت در یک مصاحبه اختصاصی هفته گذشته است.

Duterte دولت است گفت: این پرونده نه با انگیزه های سیاسی و مقامات باید اجرای قانون حتی در برابر روزنامه نگاران.

'جعلی خروجی اخبار'

اما گروه های مدافع حقوق بشر و مطبوعات طرفداران می گویند افترا شارژ همراه با یک سری از مالیات موارد در برابر Rappler و دولت حرکت به نوار اخبار سایت از آن مجوز مقدار به دولت آزار و اذیت.

سازمان عفو بین الملل گفت: "حملات" علیه Rappler شد بخشی از گسترده تر دولت سرکوب آزادی رسانه ها در فیلیپین.

Ressa را حکم می آید بیش از یک ماه پس از تنظیم کننده دولت مجبور کردن هوا ABS-CBN, ملت را بالا سمتش سال های پس از تهدید توسط Duterte به خاموش کردن شبکه.

هر دو Rappler و ABS-CBN گزارش کرده اند به طور گسترده در Duterte ضد مواد مخدر مبارزات انتخاباتی که در آن پلیس به ضرب گلوله کشته ادعا فروشندگان و کاربران در عملیات را محکوم کرد توسط گروه های حقوق.

برخی از سرکوب بالاترین-مشخصات منتقدان زخم پشت میله های زندان از جمله سناتور لیلا دی لیما که در حال گذراندن سه سال در زندان به اتهام مواد مخدر او اصرار دارد ساخته شد به سکوت او.

در 2018, Duterte محکوم کرد Rappler به عنوان یک "خبر جعلی خروجی" و پس از آن ممنوع Ressa و همکاران او از مردم خود درگیری.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن