حزب الله انتقاد شدید بان آلمانی به عنوان "تسلیم شدن به آمریکا را'

صادر شده در: 04/05/2020 - 18:29Modified: 04/05/2020 - 18:29 رئیس جنبش حزب الله لبنان روز دوشنبه را محکوم کرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جنبش حزب الله لبنان روز دوشنبه را محکوم کرد آلمان ممنوعیت گروه خود را به عنوان رکوع به ما فشار و اصرار داشت آن بود و نه فعال در کشور است.

تبلیغات

آلمان تعیین شده حزب الله یک "شیعه سازمان تروریستی" در روز پنج شنبه خود را به عنوان نیروهای امنیتی حمله کردند و مساجد و انجمن های مرتبط ،

در یک سخنرانی تلویزیونی سخنرانی رهبر حزب الله حسن نصرالله آن را به نام یک "تصمیم سیاسی است که منعکس کننده آلمان ارسال به امریکا خواهد و خشنود اسرائیل".

"هنگامی که ما می گویند ما نمی فعال در آلمان ما 100 درصد صادق گفت:" رهبر ایران مورد حمایت است.

حزب الله در سال 1982 تاسیس شد و در طول جنگ داخلی لبنان و مبارزه ویرانگر جنگ 2006 با اسرائیل است.

آمریکا و اسرائیل از مدت تعیین شده آن را یک گروه تروریستی و خواست متحدان به دنبال کت و شلوار.

مانند اتحادیه اروپا و آلمان تا به حال تا به حال ممنوع تنها شاخه نظامی حزب الله را در حالی که تحمل آن بازوی سیاسی یک نیروی عمده در لبنان مجلس.

نصرالله روز دوشنبه گفت که او انتظار می رود بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا به دنبال آلمان ،

این رهبر حزب الله نیز محکوم مقامات آلمانی برای یورش به مساجد و انجمن های مرتبط به گروه و به نام دولت لبنان برای حفاظت از اتباع خود در آلمان است.

طرح نجات 'یک گام بزرگ رو به جلو'

نصرالله سخنرانی آمد روز پس از دولت لبنان تصویب طرح مدتها در انتظار بود که به درخواست صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) برنامه برای کمک به این کشور از طریق حاد بحران اقتصادی است.

در پاسخ به بحران طرح نصرالله گفت این بود: "بزرگ و مهم گام". اما او هشدار داد که هر گونه مذاکرات با صندوق بین المللی پول نباید کورکورانه تسلیم شدن این کشور به نظر نمی یاد.

نصرالله گفت: بانک های محلی ساخته شده بود سود در طول سال و در حال حاضر باید به کمک. او از دولت خواست که امضا درخواست صندوق بین المللی پول برای کمک به هفته گذشته برای پیدا کردن راه حل برای تضعیف ارز محلی و آسمان موشک قیمت.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب