سابرینا Ionescu نشان می دهد وعده در از دست دادن در WNBA اولین

برادنتون فلوریدا. — سابرینا Ionescu ندارد فرخنده ترین WNBA اولین اما شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب و Mira

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

برادنتون فلوریدا. — سابرینا Ionescu ندارد فرخنده ترین WNBA اولین اما شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب و Miramonte-اوریندا آلوم نشان داد او تعلق دارد.

Ionescu تا به حال 12 امتیاز و شش ریباند و چهار پاس گل در نیویورک آزادی را 87-71 از دست دادن به سیاتل طوفان نشان دادن چند خوب حرکت می کند و در WNBA فصل بازکن. او 4-برای-17 از طبقه شامل 0-for-8 از 3 نقطه محدوده چهار گردش.

Breanna استوارت 18 امتیاز و هشت ریباند و چهار دزد در WNBA بازی پس از کمک به سیاتل برنده 2018 قهرمانی منجر به طوفان که برداشت بسیاری را به نفع خود WNBA عنوان در این بیماری همه گیر و کوتاه در 22 بازی فصل بازی در "حباب" در IMG آکادمی.

نه تیم در زمان دادگاه برای سرود ملی و وجود دارد 26-دوم لحظه سکوت برای Breonna تیلور یک آمریکایی آفریقایی تبار تکنسین اورژانس پزشکی که به ضرب گلوله کشته شد مرده در آپارتمان خود توسط Louisville, Ky., افسران پلیس.

کال آلوم Layshia کلرندن چراغ آزادی با 20 امتیاز اما Ionescu راضی شد با عملکرد خود را.

"من فکر می کنم بسیاری از انتظار من در آینده و فقط تولید اعداد من در کالج" Ionescu گفت. "اما من قطعا فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از پایین و بسیاری از سختی ها من به چهره به منظور به دست آوردن وجود دارد."

Ionescu, سابق, اورگان, ستاره که تا به حال یک NCAA-رکورد 26 سه گانه-دو برابر شد و اجماع ملی بازیکن سال این فصل به ثمر رساند اولین سبد در یک putback با 5:14 سمت چپ در سه ماهه اول.

"من خوشحال می شود قادر به دیدن مسلما بهترین تیم در لیگ برتر در اولین بازی ما و فقط یادگیری از طرح های دفاعی که آنها انداخت در من و ما به عنوان یک تیم و در ادامه به ساخت و از آن" Ionescu گفت. "من زنده با 12 و شش و چهار و من برای اولین بار بازی در برابر بهترین تیم است."

استوارت از دست رفته تمام فصل گذشته پس از پاره شدن او تاندون آشیل. سو پرنده — که او نیز از دست رفته 2019 (زانو) — اضافه شدن 11 امتیاز و پنج کمک برای سیاتل.

جرقه 99 جیوه 76: Chiney Ogwumike تصمیم گرفتند از کوتاه WNBA فصل اما لس آنجلس هنوز Nneka Ogwumike او خواهر و همکار آلوم استنفورد. Ogwumike به ثمر رساند 21 امتیاز و Seimone آگوستوس اضافه 14 و جرقه با استفاده از یک سه ماهه سوم (30-8) به پایمال ققنوس.

دیانا Taurasi که از دست رفته بیشتر از فصل گذشته با آسیب های led ققنوس با 16 امتیاز.

عرفا 101 تب 76: Myisha Hines-آلن به ثمر رساند 27 امتیاز و برداشت 10 پرتاب ریباند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی واشنگتن ضرب و شتم ایندیانا است. عرفا می گم حاکم MVP النا Delle Donne (مصدومیت) و به تازگی به دست آورد مرکز Tina Charles بود که پزشکی معاف می شود.

واشنگتن نیز بدون ناتاشا ابر است که با تمرکز بر عدالت اجتماعی و علل و LaToya Sanders.

Kelsey Mitchell آمار پنج 3s به پایان رسید و با 25 امتیاز برای ایندیانا و مربی جدید ماریان استنلی سرمربی سابق در دانشگاه استنفورد (1995-96 هنگامی که تارا VanDerveer بود مربیگری تیم المپیک ایالات متحده) و کال (1996-2000).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب