هنگ کنگ فعالان فراخوان برای تظاهرات بیش از چین قانون تامین شهرستان از علائم نخستین سالگرد

صادر شده در: 01/07/2020 - 03:45 هنگ کنگ مشخص 23rd سالگرد تحویل به چین در روز چهارشنبه تحت تابش خیره کننده جد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ مشخص 23rd سالگرد تحویل به چین در روز چهارشنبه تحت تابش خیره کننده جدید امنیت ملی قانون اعمال شده توسط پکن با تظاهرات ممنوع شده و این شهر را گرامی آزادی به دنبال به طور فزاینده ای شکننده است.

تبلیغات

مراسم بزرگداشت یک روز پس از چین گذشت یک جارو قانون تامین برای شهرستان تاریخی حرکت را تقبیح توسط بسیاری از دولت های غربی به عنوان یک حمله بی سابقه در امور مالی توپی آزادی و استقلال.

هنگ کنگ رهبر کری لام طرفدار پکن منصوب مورد ستایش قرار داد قانون به عنوان "مهم ترین توسعه" از آنجا که این شهر را بازگشت به قانون در سال 1997 به عنوان او با حضور سنتی پرچم-بالا بردن مراسم است.

اما opprobrium ریخت و در از منتقدان و دولتهای غربی -- به رهبری واشنگتن-بیش از ترس قانون خواهد طلیعه چیزی بودن در یک دوره جدید از سرزمین اصلی به سبک سرکوب سیاسی.

تحت یک معامله و پیش از تحویل استبدادی چین تضمین هنگ کنگ آزادی های مدنی -- به عنوان به خوبی به عنوان قضایی و قانونی استقلال -- تا 2047 در یک معامله شناخته شده به عنوان "یک کشور دو سیستم".

"(چین) وعده داده شده از 50 سال از آزادی به هنگ کنگ به مردم داد و آنها را تنها 23," وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: او به عنوان وعده داده شده مشخص اقدامات متقابل.

هنگ کنگ فعالان خواست تا مردم را به سرپیچی از ممنوعیت تظاهرات و راه پیمایی در شهر اصلی جزیره در بعد از ظهر چهارشنبه.

اما معلوم نیست که آیا ساکنان خواهد شد توجه است که با توجه به خطرات ناشی امنیتی جدید قانون -- که آمد به اثر مدت یک شب-و به طور فزاینده تهاجمی تاکتیک های پلیس نسبت به حتی تجمعات مسالمت آمیز در ماه های اخیر.

پلیس دامن زد در سراسر شهر اصلی جزیره صبح روز چهارشنبه غالبا انجام متوقف کردن و جستجو.

گردهمایی بیش از 50 نفر در حال حاضر ممنوع تحت anti-coronavirus قوانین حتی اگر محلی انتقالات به پایان رسید.

شناور و هلیکوپتر

در طول صبح مراسم تحویل هلیکوپتر پرواز گذشته حمل بزرگ چینی پرچم و کوچکتر هنگ کنگ پرچم. یک غول شناور به نظر می رسد در ویکتوریا هاربر با کلمات "خوش آمدید تصویب امنیت ملی قانون".

نه چندان دور از محل 10 کهنه طرفدار دموکراسی در عراق برگزار شد در اعتراض به شعار "پایان یک حزب حکومت" و "برداشت امنیت ملی".

آنها جستجو توسط پلیس و به دنبال آن ماموران در سراسر.

1 جولای سالگرد شده است polarising روز در نیمه مستقل شهرستان.

پکن وفاداران جشن هنگ کنگ بازگشت به وطن پس از یک قرن و نیم از آنچه آنها در نظر تحقیر آمیز استعمار توسط بریتانیا.

اما دمکراسی را با استفاده از تاریخ برای برگزاری تظاهرات بزرگ به عنوان محبوب خشم نسبت پکن متورم است.

در طول سال گذشته را طرفدار دموکراسی تظاهرات شهر مقننه محاصره شد و سطل آشغال توسط معترضان.

برای اولین بار پس از مراسم شروع به 17 سال پیش مقامات را ممنوع اعلام کرد سالانه 1 جولای دموکراسی مارس.

چینی صلاحیت و احکام زندگی

هنگ کنگ "یک کشور دو سیستم" فرمول کمک سیمان این شهر وضعیت به عنوان جهانی کسب و کار توپی تقویت شده توسط یک قوه قضائیه مستقل و آزادی های سیاسی نهان در سرزمین اصلی.

منتقدان به مدت طولانی متهم پکن از chipping دور در آن وضعیت اما آنها توصیف امنیتی قانون به عنوان مهمترین و بی پروایی نشان دادن حرکت است.

این قانون تصویب شد فقط در شش هفته پرش هنگ کنگ متمرد مقننه و دقیق بیان مخفی نگه داشته بود تا آن را به اثر.

این قانون شکنان براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی برای تضعیف امنیت ملی با جملات بالا به زندگی در زندان است.

در یک بازسازی اساسی روابط بین پکن و هنگ کنگ قانون واژگون حقوقی فایروال است که وجود داشته است بین شهر قضائیه و سرزمین اصلی را کنترل دادگاه.

چین خواهد شد که صلاحیت بیش از "جدی" موارد و امنیت آن سازمان نیز قادر به کار به صورت عمومی در شهرستان برای اولین بار.

بیش از دو دوجین از کشورها از جمله بریتانیا و فرانسه و آلمان و ژاپن خواست پکن به "تجدید نظر در اعمال" قانون گفت: در بیانیه ای خطاب به شورای حقوق بشر سازمان ملل که آن را "تضعیف" شهر آزادی.

پکن می گوید این قانون خواهد بازگرداندن ثبات پس از یک سال از دموکراسی تظاهرات و به پایان خواهد رسید هنگ کنگ آزادی.

منتقدان باید کمی ایمان در آن اطمینان داده می شود که چگونه مشابه قوانین امنیت ملی به طور معمول استفاده می شود در اقتدارگرا سرزمین اصلی به سرکوب مخالفان است.

این قانون در پاسخ به بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات سال گذشته است.

میلیون ها نفر به خیابان ها ریختند در حالی که کوچکتر هسته سخت از معترضان اغلب مبارزه پلیس در باطل درگیری که دیدم بیش از 9000 دستگیر شد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن