"من خفه کننده': پلیس فرانسه با بررسی بیش از مرگ راننده تحویل

صادر شده در: 23/06/2020 - 10:08اصلاح: 23/06/2020 - 10:09 فرانسه محققان مورد سوال چهار افسر پلیس در طول ماه ژ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرانسه محققان مورد سوال چهار افسر پلیس در طول ماه ژانویه بازداشت پاریس تحویل راننده که جان خود را از خفگی پس از آنها دوخته و او را به زمین به عنوان او بارها و بارها فریاد زد: "من خفه کننده" منابع روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

فرانسه متزلزل شده است و توسط یک موج تظاهرات در هفته های اخیر علیه خشونت و نژادپرستی پلیس یک بحث است که به دست آورده پس از تشدید اعتراضات پیاپی در ایالات متحده بیش از این قتل توسط پلیس جورج فلوید.

سدریک Chouviat, 42 شده بود توسط پلیس متوقف نزدیک به برج ایفل در پاریس در ژانویه 3 برای ظاهر پیش پا افتاده کنترل ترافیک است که به سرعت از دست شدم.

در فیلم های جمع آوری شده توسط محققان او شنیده می شود گفت: "من خفه کننده" هفت بار در 22 ثانیه به عنوان پلیس او را نگه دارید پایین با توجه به گزارش در این حادثه نوشته شده در مارس و نشان داد این هفته توسط روزنامه لوموند و سایت Mediapart.

فیلم به نظر می رسد برای نشان دادن Chouviat با وزن پلیس در نیم تنه خود را. با توجه به دو شاهد تحویل راننده برگزار شد در یک سبد یک بحث ضابط روش که به متهم شده است که در گذشته مرگ و میر.

"جدا از دستگیری ما متوجه نیست هر وقیحانه خشونت کلمات یا صداهای گفت:" یک کارشناس که مورد تجزیه و تحلیل فیلم از این حادثه.

>> به عنوان جورج فلوید خشم گسترش می یابد و فرانسه در برابر خود شیاطین

'غیر ارادی قتل'

"تبادل نسبتا مدنی حتی اگر ما می تواند حس یک شکل از 'تحریک' یا 'تمرد' در [Chouviat] و عبارت" این کارشناس اضافه شده است.

با توجه به تجزیه و تحلیل این فیلم Chouviat تماس پلیس 'دلقک ها" و یکی از آنها یک "بازنده" و به آنها می گوید چندین بار او را لمس کند.

"در 11 دقیقه و 16 ثانیه [Chouviat] می گوید پلیس که او را یک 'احمق'. افسر تصمیم به دستگیری او گفت: متخصص.

"در آینده 22 ثانیه ما می توانید شنیدن صداهای مختلف ما می توانیم شناسایی کنیم. بازداشت فرد می گوید: چندین بار "من خفه کننده'. و ما می شنوید یکی از پلیس ها می گویند همه چیز خوب, همه خوب کافهای در.'"

Chouviat پدر پنج در بیمارستان درگذشت از آسفیکسی دو روز پس از دستگیری با "یک شکستگی به حنجره" با توجه به عناصر کالبد شکافی منتشر شده توسط دادستان پاریس.

دادستان باید باز یک مورد به صورت "غیر ارادی قتل".

هیچ یک از نیروهای پلیس درگیر متوقف شده است و خود را وکیل Thibault د Montbrial کاهش یافته است به نظر.

پلیس شورش

پلیس ناظر مسئول تحقیقات منتقل شده است یافته های آن به بررسی دادستانی خواهد شد که در حال حاضر تصمیم می گیرید که آیا چهار افسر شارژ خواهد شد.

Chouviat خانواده را محکوم کرده است چه مدت آنها یک عمل غیر قابل توجیه خشونت پلیس ناشی از آنچه به آنها گفته بودند "خطرناک" تکنیک های خویشتن داری.

Chouviat آخرین کلمات تکرار فلوید در حال مرگ درخواست "من نمی توانم نفس بکشم" است که بسیج معترضان در سراسر جهان است. همان درخواست شده بود با 24 سال سن آدما Traoré که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در ماه جولای سال 2016 و پس از او به همین ترتیب دوخته به زمین با ترکیب وزن بدن سه بار دستگیری افسران با توجه به شهادت یکی از آنها است.

موجب به اقدام اخیر تظاهرات علیه خشونت پلیس که جوان سیاه و سفید و عرب می گویند که اغلب به کارگردانی در آنها دولت فرانسه در این ماه اعلام ممنوعیت بحث سبد روش.

>> فرانسه اوباما تحمل صفر " از نژادپرستی پلیس پس از موج اعتراضات

اما چند روز بعد دولت عقب نشینی پس از واکنش پلیس اتحادیه های کارگری که نشان داده در سراسر فرانسه پرتاب خود دستبند روی زمین در اعتراض.

در روز پس Chouviat مرگ وزیر کشور کریستف Castaner وعده داده شده تحریم ها علیه افسران "اگر نادرست تاسیس هستند".

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن