اسرائیل در پارلمان سوگند در دولت وحدت ملی با PM نتانیاهو در راس

صادر شده در: 17/05/2020 - 12:43بروز رسانی: 17/05/2020 - 12:43 اسرائیل در پارلمان سوگند دولت وحدت ملی روز یکش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

اسرائیل در پارلمان سوگند دولت وحدت ملی روز یکشنبه به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و رقیب سابق خود Benny Gantz پایان دادن به بیش از 500 روز از بن بست سیاسی.

تبلیغات

قانونگذاران در اسرائیل پارلمان کنست به طور رسمی تایید سه سال دولت ائتلافی با 73 رای گیری به نفع و 46 برابر.

فقط پیش از تحلیف نخست وزیر بنیامین نتانیاهو قول داد به فشار با بحث برنامه به ضمیمه بخش های بزرگی از کرانه.

نتانیاهو گفت: دریافتی دولت ونزوئلا در جنگ سخت مقابله با رقیب خود-تبدیل-متحد Benny Gantz پس از بیش از یک سال از gridlock — باید اعمال حاکمیت اسرائیل بر شهرک غرب بانک.

"عمومی می خواهد یک دولت وحدت ملی و این چیزی است که مردم اخذ شده است امروز" نتانیاهو گفت: در شروع جلسه در کنست یا پارلمان در اورشلیم.

"از آن زمان به اعمال قانون اسرائیل و نوشتن یکی دیگر از شکوه فصل در تاریخ صهیونیسم" نتانیاهو گفت: این موضوع از شهرک های یهودی نشین در مناطق اشغالی فلسطین.

این حرکت دیده می شود به احتمال زیاد به علت بین المللی داد و بیداد و التهاب و تنش در کرانه خانه به حدود 3 میلیون فلسطینی ها و برخی از 400,000 اسرائیلی ها زندگی در شهرک در نظر گرفته غیر قانونی تحت قوانین بین المللی.

نتانیاهو گفت: مجلسی که الحاق "نمی خواهد فاصله ما از صلح آن را به ما نزدیک تر است."

نتانیاهو Gantz به تعویض نقش ها در 18 ماه

دولت ائتلافی توافق کردند در ماه گذشته بین کهنه کار جناح راست رهبر نتانیاهو و میانه Gantz سابق فرمانده ارتش.

برنامه های تعیین شده برای افتتاح در آخرین پنج شنبه. اما پس از 17 سال بدون یک دولت با ثبات نتانیاهو خواسته به مدت سه روز بیشتر برای تصمیم گیری در کابینه تکالیف میان حزب لیکود خود را وفاداران.

با برجسته اختلافات میان نتانیاهو بلوک ظاهرا حل کنست ملاقات یکشنبه در آغاز جلسه به اوج خود رسید که با ادای سوگند ،

در زیر سه سال در ائتلاف مقابله نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر آینده 18 ماه — یک پیروزی بزرگ برای یک رهبر محاکمه یک هفته به اتهام فساد مالی که او را انکار می کند.

Gantz خواهد بود جایگزین نخست وزیر یک موقعیت جدید در اسرائیل حکومت برای اولین بار نیمی از معامله و قبل از او و نتانیاهو مبادله نقش.

دولت جدید مشی دولت به عنوان اولویت مبارزه با coronavirus و بهبود اقتصاد بروز بیماری همه گیر.

غرب بانک الحاق?

دولت جدید ممکن است مواجه با یکی دیگر از بحران های بین المللی در یک ماده از چند هفته در مرکز کرانه باختری است.

نتانیاهو-Gantz مقابله می گوید دولت می تواند از 1 جولای آغاز حرکت برای پیاده سازی آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بحث برانگیز طرح صلح اسرائیلی-فلسطینی.

این طرح را رد کرد و فلسطینی ها می دهد چراغ سبز از آمریکا و اسرائیل به ضمیمه شهرک های یهودی نشین و قلمرو دیگر در کرانه باختری است.

برخی از کارشناسان هشدار می دهند که اردن ممکن است دور برگشت از آن تاریخی 1994 قرارداد صلح با اسرائیل اگر دولت یهودی تلاش می کند به ضمیمه استراتژیک بسیار مهم دره اردن مرز منطقه است.

صحبت با مجله آلمانی اشپیگل روز پیش اردن ملک عبدالله دوم گفت: "اگر اسرائیل واقعا ضمایم غرب بانک در ماه جولای این امر منجر به یک درگیری با Hashemite Kingdom of Jordan."

'پف کرده و بی فایده'

اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell روز جمعه گفت که این بلوک را با استفاده از "همه ما ظرفیت های دیپلماتیک" به تلاش برای منصرف کردن اسرائیل دریافتی دولت از رفتن پیش با ولی.

Gantz ورودی و وزیر امور خارجه گابی اشکنازی هستند و هر دو شناخته شده به رزرو در مورد الحاق و بین المللی واکنش.

Gantz در سخنرانی خود روز شنبه اشاره نمی کند این مسئله است.

او خطاب به انتقاد از حرکت خود را به پیوستن به نیروهای با نتانیاهو که خود را تقسیم آبی و سفید ائتلاف با این استدلال که اسرائیل نیاز به وحدت پس از یک سال تلخ بخش.

"دوستان من و من تصمیم وحدت برای دفاع از شهروندان اسرائیلی نه تنها از چالش ها از خارج از مرزهای ما بلکه از نفرت غذا خوردن را در ما از درون و آسیب رساندن به ما انعطاف پذیری" او گفت:.

از 35 دولت پس از اسرائیل در سال 1948 ایجاد شامل نمایندگانی از سراسر طیف سیاسی با رکورد 34 تا 36 کابینه صندلی.

کابینه پست اختصاص داده شده اند به جناح چپ حزب کارگر آبی و سفید به نتانیاهو و رهبران محافظه کار فوق العاده متعصب و احزاب است.

بزرگ دولت و بودجه اضافی برای موقعیت جدید جایگزین نخست وزیر را وادار انتقاد به اسرائیل به دنبال آدرس اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 که آلوده بیش از 16,500 اسرائیلی و باعث بیش از 260 مرگ و میر.

اسرائیل Yediot آهارونوت روزنامه توصیف دریافتی دولت را به عنوان "ترین پف کرده و بی فایده" در کشور تاریخچه و اضافه کرد که آن را می آید به عنوان "اقتصاد اسرائیل در یک اقدام بی سابقه دولت اضطراری".

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب