فرانسه PM دفاع ارتقاء وزیر متهم به تجاوز به عنف پس از فمینیست واکنش

صادر شده در: 08/07/2020 - 14:22 فرانسه نخست وزیر جدید بصورتی پایدار و محکم در دفاع از روز چهارشنبه در اعتراض

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه نخست وزیر جدید بصورتی پایدار و محکم در دفاع از روز چهارشنبه در اعتراض ارتقاء همکار متهم به تجاوز به عنف به عنوان وزیر کشور مسئول اجرای قوانین فرانسه, پس از واکنش شدید از گروه های فمینیستی.

تبلیغات

نخست وزیر ژان کستکس شدید بیان حمایت خود از وزیر Gérald Darmanin می آید در میان سوالات در مورد اینکه آیا رئیس جمهور امانوئل پاکسازی شکست خورده است در وعده های خود را به یک اولویت برابری بین مردان و زنان است.

کستکس گفت: پخش BFM-تلویزیون که او در زمان مجموع مسئولیت Darmanin انتصاب در وزارت کشور. او پیشنهاد شد از کار قبلی به عنوان بودجه وزیر.

"او مانند هر کس دیگری حق دارد که برائت," کستکس گفت.

Darmanin تحت تحقیقات مقدماتی بیش از یک اتهام تجاوز به عنف که او قویا رد می کند. پاکسازی است گفت: این کاوشگر بود "مانع" به Darmanin انتصاب به شغل جدید خود را مسئول پلیس و دیگر اجرای قانون بدن.

به تازگی بازگشایی بررسی است که بر اساس یک 2017 قانونی شکایت توسط یک زن که ادعا شده که Darmanin raped او هنگامی که او به دنبال کمک های حقوقی از او در سال 2009.

Darmanin بالاترین-رتبه بندی رسمی فرانسوی متهم به سوء رفتار جنسی در #MeToo دوران می گوید: برخورد رضایت طرفین بود. او شکایت زن برای تهمت.

>> فرانسوی فمینیست انتقاد, انتخاب, عدالت, داخلی وزرای بیش از تبعیض جنسی و تجاوز به عنف ادعا

در یکی دیگر از بحث برانگیز انتصاب, پاکسازی دست وزارت دادگستری به تحریک آمیز وکیل اریک Dupond-Moretti که قبلا به تمسخر #MeToo جنبش و دفاع از یک مقام ارشد متهم به تجاوز به عنف.

در روز سه شنبه فمینیستی گروه صحنه دو تظاهرات در پاریس در طول قرار ملاقات آنها را به عنوان دفن پاکسازی وعده برای ایجاد برابری بین زنان و مردان "بزرگ شود" از پنج سال مدت است.

"این یک سیلی" گفت: پائولین بارون از حضور NousToutesکه کمپین علیه خشونت جنسی. "ما یک بار دیگر جشن افرادی که متهم به تجاوز به عنف و یا می گویند چیزهایی که نفی صدای قربانیان. آن را خفه قربانیان و خوردها خشونت جنسی و تجاوز به عنف فرهنگ است."

با اشاره به #MeToo جنبش Dupond-Moretti انتقاد کرده است که "دیوانه" زنانی که "مصلوب" مردان در رسانه های اجتماعی. او همچنین رد کرد اولین بار در جهان قانون در برابر خانه اش و دیگر آزار و اذیت خیابانی گذشت در فرانسه در سال 2018 به عنوان یک "شوخی است."

در تقسیمات جدید دولت فرانسه در دوشنبه پاکسازی جایگزین با مشخصات بالا حقوق زنان وزیر در پشت این قانون مارلین Schiappa. او در حال حاضر تحت Darmanin در یک نقش جدید با تمرکز بر تابعیت.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن