اردن سالن کنسرت لغو طریق حداقل مارس

توسط adamg در دوشنبه 05/11/2020 - 1:17pm بوستون باروک امروز اعلام کرد که آن را تا به حال به لغو آن کنسرت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

بوستون باروک امروز اعلام کرد که آن را تا به حال به لغو آن کنسرت از طریق فوریه پس از یک تصمیم جدید انگلستان هنرستان به اردن سالن به خارج از برنامه از طریق زمستان با توجه به Covid-19 نگرانی.

ایمنی ما مخاطبان و هنرمندان همیشه اولویت ما در بوستون باروک و NEC تصمیم که ما می دانیم شد یکی از دشوار است و ما حمایت کامل کرد.

بوستون باروک می گوید آن را نه فقط پرتاب آن جمعی دست:

همانطور که ما حرکت رو به جلو در این زمان بی سابقه بوستون باروک هدف همان باقی می ماند: برای ایجاد و به اشتراک گذاری موسیقی ما با مخاطبان در همه جا. ما پیش بینی شده است این امکان و در حال حاضر آن است که در اینجا ما خوشحال می شود قادر به شما بگویم که ما در حال بررسی یک تعداد حالات برای فصل آینده. در حالی که آن را خیلی زود تشخیص دقیقا چه فصل خواهد شد مانند نگاه - ما در حال کاوش در حوادث زندگی می کنند و گزینه های جریان - حصول اطمینان از ایمنی همه درگیر خواهد بود که نیروی هدایت کننده در فرایند تصمیم گیری است.

بوستون باروک به نظر می رسد به جلو به شما ارائه 2020-2021 فصل است که هنری انجام و هیجان انگیز; ما تعدادی از ویژه برنامه های برنامه ریزی شده برای ما مشترکین و خریداران بلیط. ما برای صبر و شکیبایی شما در این زمان و شما را تشویق به بازدید از وب سایت ما به زودی دوباره برای به روز رسانی.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن