Kraftwerk بنیانگذار Florian اشنایدر درگذشت 73

صادر شده در: 06/05/2020 - 21:21Modified: 06/05/2020 - 21:20 از بنیانگذاران موسیقی الکترونیک پیشگامان Kraftwe

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

از بنیانگذاران موسیقی الکترونیک پیشگامان Kraftwerk فلوریان اشنایدر درگذشت در سن 73 از سرطان مديران گروه چهارشنبه اعلام کرد.

تبلیغات

این گروه که او با مجموعه بنیانگذاران Ralf Hutter در سال 1970 تغییر موسیقی الکترونیک تخمگذار پایه برای هیپ هاپ, synth-pop, تکنو و خانه.

"فلوریان اشنایدر درگذشت پس از سرطان, فقط چند روز پس از 73 روز تولد" یکی از گروه مدیران Alexandra گرینبرگ گفت: AFP به نقل نظرات از Hutter.

متولد در Ohningen در غرب آلمان در مارس 1947 اشنایدر شروع همکاری با Hutter در سال 1968.

جفت خود را در ترکیب آلمانی زبان مادری با synthesisers و درام ماشین آلات به ایجاد "krautrock" عمده کنتراست به آنگلو-ساکسون پاپ در آورده توسط انگلیسی ها و سربازان آمریکایی در آلمان است.

بعضی از آنها قرار داده شده Kraftwerk, ' تاثیر موسیقی پاپ در تاریخ همتراز با بیتلز.

موسیقی خود را با آن تحریف خواننده فراموش نشدنی basslines مخلوط با پد سینت سایزر و درام ماشین برنده بیش از بسیاری از مخاطبان و هنرمندان از دیوید بووی و مدونا به Daft Punk and Kanye West.

در سال 1976 بویی گفت, مجله رولینگ استون: "مورد علاقه من است که یک باند به نام Kraftwerk - آن را پخش صدا و موسیقی به 'افزایش بهره وری'. من دوست دارم که ایده, اگر شما را به بازی موسیقی."

David Bowie خود را با عنوان "قهرمانان" آهنگ بدون کلام "V-2 اشنایدر" پس از Florian اشنایدر.

کلمات خود را در آلمان و سپس در اسپانیایی, روسی, لهستانی یا ژاپنی نیز آنها را پیشگامان. از دهه 1970 آنها شنود گذاشته به همه جا از ماشین آلات و نقش رو به رشد تکنولوژی در زندگی روزمره است.

یک گروه آوانگارد و تاثیر گذار شخصیت های اصلی از هنر معاصر Kraftwerk تا به حال یک رشته جهانی موفقیت های خود را با آلبوم "اتوبان" (1974), "رادیواکتیویته" (1975), "Trans-اروپا اکسپرس" (1977) "مرد ماشین" (1978) و حتی بعد از آن "Tour de France موسیقی متن" (2003).

فلوریان اشنایدر گروه چپ در پایان سال 2008 ظاهرا پس از اختلاف با Hutter بیش از یک پمپ دوچرخه.

این جفت ارز به ندرت صحبت می کرد پس از آن اما در سال 2014 این گروه از جمله اشنایدر معتبر دریافت یک عمر دستاورد گرمی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن