بیایید بازی دو ... هفت زمین باز یافته ، Doubleheaders می تواند کوتاه

موبایل بانک معروف گفت: "بیایید بازی دو." بازیکنان بیس بال فقط ممکن است می خواهم به بازی نه نوبت دو بار در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

موبایل بانک معروف گفت: "بیایید بازی دو."

بازیکنان بیس بال فقط ممکن است می خواهم به بازی نه نوبت دو بار در یک روز در طول این همه گیر تاخیر نجومی.

در حالی که کلیولند جاروب Chicago White Sox در اولین doubleheader از این فصل در روز سه شنبه اتحادیه سر تونی کلارک به نام معاون کمیسر دن Halem و گفت: بازیکنان ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن کوتاه دوقلو صورتحساب این سال است.

بازیکنان در ارتباط است و بررسی اعضا و ممکن است پیشنهاد دو هفت زمین باز یافته بازی برای دوقلو لایحه یا نه نوبت برای درب بازکن و هفت برای مشروب قبل از خواب.

لیگ اصلی بیس بال است چک کردن نظرات در مالک و مدیر کل سطح کارکنان و امیدوار است برای یک تصمیم روز شنبه برای ایجاد یک تغییر یا ترک قوانین راه آنها هستند.

فیلادلفیا و تورنتو در حال برنامه ریزی برای doubleheader در روز شنبه به عنوان فیلیز سر بازی پس از پنج روز اخراج به دلیل coronavirus نگرانی.

فیلیز GM مت Klentak گفت: هفت زمین باز یافته ها ممکن است برای دوقلو لایحه.

کلی معلق: Los Angeles Dodgers پارچ جو کلی متوقف شد برای هشت بازی لیگ اصلی بیس بال یک روز پس از پرتاب یک fastball نزدیک سر هوستون الکس Bregman و متلک Astros All-Star کارلوس کوریا.

نیمکت پاک پس از کلی اقدامات در ششمین دور از لوس آنجلس 5-2 برنده شدن در دقیقه, خدمتکار, پارک. این بازی نخستین بار است که تیم ملاقات کرده بود پس از آن نازل شد هوستون سرقت علائم در مسیر به یک 2017 جهان سری عنوان در داجرز' هزینه.

داجرز مدیر دیو رابرتز به حالت تعلیق در آمد یک بازی و Astros مدیر گرد و خاکی بیکر جریمه شد مقدار نامعلومی.

کلی انتخاب برای تجدید نظر شود و می تواند به بازی ادامه دهد.

هشت بازی مجازات در این ویروس-کوتاه 60-بازی های نجومی معادل 22 بازی در 162-بازی فصل.

طولانی دشمنی داجرز احساس نسبت به آستروس — که جریمه توسط MLB در offseason پس از کلاهبرداری خود را به نور آمد — تا به حال شده دم. آن حباب بیش از زمانی که Bregman یک ستاره Astros' اجرا به قهرمانی خود را به خفاش در پایین ششم سه شنبه شب.

داجرز led 5-2 زمانی که کلی بود که با بوستون در سال 2017 و همچنین مواجه هوستون که postseason, زیپ 3-0 fastball پشت Bregman ، Bregman grimaced سپس مماشات به پایه اول.

وجود دارد دو outs در زمین باز یافته که کلی انداخت شکستن توپ بیش کوریا ، کوریا در زمان خاموش کلاه خود و خیره کلی پایین قبل از ادامه به خفاش.

کلی بیرون زده کوریا برای پایان دادن به زمین باز یافته و سپس گیر کردن زبان خود را و چهره خود را در جهت. بازیکنان رد و بدل کلمات باعث نیمکت برای روشن شدن.

به طور خلاصه: Outfielder نیک Blackburn است بازگشت به آتلانتا بریوز, سه هفته پس از انصراف از فصل به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس. ... سنگ فرش-بسته Houston Astros به دست آورد right-hander هکتور Velazquez از Baltimore Orioles برای یک بازیکن به نام. ... سرخپوستان کلیولند قرار گیر روبرتو پرز در 10 روز مجروح لیست با درد شانه پرتاب. ... اتباع واشنگتن outfielder ژوئن صوت منتظر بود پاک می شود به بازی با دولت شهر پس از گرفتن OK از لیگ اصلی بیس بال برای بازگشت از COVID-19 مجروح لیست.



v.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن