محدودیت های جدید در سفر به جهان می آید به مقابله با دوم Covid-19 موج

صادر شده در: 27/07/2020 - 16:39 سازمان ملل در آسیا و اعمال محدودیت های جدید در روز دوشنبه و ناگهانی انگلیسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

سازمان ملل در آسیا و اعمال محدودیت های جدید در روز دوشنبه و ناگهانی انگلیسی قرنطینه در مسافران از اسپانیا انداخت اروپا تابستان بازگشایی به بی نظمی به عنوان جهان مواجه چشم انداز موج دوم COVID-19 عفونت.

تبلیغات

موج گزارش شد در تعدادی از کشورها که قبلا به طور خاص به عنوان مکان های که در آن ویروس را تحت کنترل.

استرالیا ثبت رکورد روزانه افزایش یابد. ویتنام قفل شده پایین شهر Danang وادار به تخلیه ده ها هزار نفر از بازدید کنندگان. سرزمین اصلی چین را تایید کرد جدید ترین محلی منتقل موارد از اوایل ماه مارس. پاپوآ گینه نو تعطیل مرزهای خود.

هنگ کنگ ممنوع تجمعات بیش از دو نفر بسته رستوران ناهار خوری و معرفی اجباری ماسک صورت در اماکن عمومی از جمله در خارج از منزل از ترس ممکن است موج سوم وجود دارد.

تنها چند هفته پس از کشورهای اروپایی بوق و کرنا بازگشایی گردشگری افزایش عفونت در اسپانیا باعث بریتانیا به سفارش همه مسافران از آنجا به قرنطینه برای دو هفته torpedoing این سفر قصد دارد از صدها نفر از هزاران نفر از مردم.

سازمان بهداشت جهانی گفت: محدودیت های مسافرتی نمی تواند پاسخ برای مدت طولانی و کشورها مجبور به انجام بیشتر برای توقف گسترش در داخل مرزهای خود را با اتخاذ استراتژی های اثبات شده اجتماعی مانند فاصله و با پوشیدن ماسک.

"این است که می شود تقریبا غیر ممکن است برای تک تک کشور ها برای حفظ مرزهای خود را بسته برای آینده قابل پیش بینی.

اقتصاد باید برای باز کردن تا مردم به کار و تجارت به رزومه" که در شرایط اضطراری برنامه مدیر مایک رایان گفت.

"آنچه روشن است این است که فشار بر روی ویروس هل اعداد پایین. آزادی که فشار و موارد خزش به بالا."

نه مثل قبل

مقامات در برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی که در آن ویروس است که دوباره گسترش می گویند شیوع بیماری های جدید را نمی خواهد به عنوان بد به عنوان اصلی امواج است که آمار در اوایل سال جاری و می تواند شامل محلی اقدامات به جای در سراسر کشور خاموش شدن ناگهانی.

کارشناسان ترس, فرانسه, چهره های موج دوم در سپتامبر

اما کشورهایی که دچار شدید مشکلات اقتصادی از ماه از مستندات نیز مصمم به اجازه دهید این ویروس از کنترل خارج شده دوباره حتی اگر این بدان معناست که معکوس مسیر بازگشایی.

اروپا هنوز به آسانسور ممنوع مسافران از بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده که در آن تعداد به طور متوسط روزانه عفونت های جدید افزایش یافت پس از اواسط ماه ژوئن و در حال حاضر بالاتر از 60 ، 000.

بریتانیا اعلام بازگشت از قرنطینه برای اسپانیا به احتمال زیاد به اژدر احیای شرکت های هواپیمایی و گردشگری کسب و کار در سراسر این قاره که تا به حال فکری به حال جان سالم به در برد خود بزرگترین بحران در حافظه زندگی.

بریتانیا حساب برای بیش از 20 ٪ از بازدید کنندگان خارجی به اسپانیا در حوزه گردشگری نشان دهنده 12 درصد از اقتصاد است.

یک کاربر وزیر بهداشت گفت: بیشتر کشورهای اروپایی می تواند در نهایت بر روی "فهرست قرمز" اگر عفونت افزایش است.

"اگر ما می بینیم که نرخ رفتن تا ما را به اقدام از آنجا که ما نمی تواند خطر ابتلا به کروناویروس در حال گسترش دوباره در سراسر انگلستان" هلن Whately گفت: آسمان, اخبار, وقتی پرسید که آیا آلمان یا فرانسه ممکن است بعد از اسپانیا.

بلژیک مقامات مبارزه برای مهار شیوع آنتورپ

در چین که موفق به خرد کردن محلی انتقال از طریق شرکت مستندات پس از این ویروس برای اولین بار پدید آمده در مرکز شهر ووهان در اواخر سال گذشته موج جدید رانده شده تازه عفونت در دور دست در منطقه غربی سین کیانگ.

در شمال شرقی استان لیائونینگ گزارش پنجمین مستقیم بعد از عفونت های جدید و, Jilin استان گزارش دو مورد جدید خود را برای اولین بار از اواخر ماه مه.

مقامات استراليا که تحمیل شش هفته مستند در بخش هایی از جنوب شرقی ایالت ویکتوریا گفت: از آن می تواند طولانی تر پس از این کشور بیشترین افزایش روزانه در عفونت.

"تراژدی COVID-19 است که ما می دانیم با تعدادی از عفونت های جدید است که ما امروز دیده می شود که وجود خواهد داشت بسیاری از بیشتر مرگ و میر در روز های آینده" استرالیا معاون افسر ارشد پزشکی مایکل کید به خبرنگاران گفت:.

در ژاپن دولت گفت: این امر اصرار رهبران کسب و کار به سطح شیب دار بالا anti-virus اقدامات مانند مبهوت شیفت و با هدف به دیدن نرخ از راه دور بازگشت به سطح به دست آورد در طول زودتر وضعیت اضطراری.

"در یک نقطه رفت و آمد تعداد آنها کاهش 70 تا 80 درصد است اما در حال حاضر آن را تنها در حدود 30 درصد" وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: اواخر روز یکشنبه. "ما واقعا نمی خواهید برای رد گم کردن در این بنابراین ما باید برای کشف راه های جدید کار و نگه داشتن راه دور بالا است."

ویتنام تخلیه 80,000 افراد محلی و گردشگران از شهرستان مرکزی از Danang پس از سه ساکنان آزمایش مثبت در آخر هفته. تا روز شنبه در این کشور گزارش شده بود هیچ جامعه عفونت های پس از ماه آوریل است.

دولت کره شمالی به گزارش رسانه ها در آخر هفته که در شهر مرزی کائسونگ در مستند پس از یک کسی که پناهنده به کره جنوبی سه سال پیش بازگشت این ماه با علائم COVID-19. در صورت تایید این امر می تواند مورد اول رسما اذعان کرد پیونگ یانگ.

پاپوآ گینه متوقف ورود برای مسافران از دوشنبه به جز کسانی که پس از رسیدن با هوایی که در آن تدابیر محدودیت در برابر عفونت است که باید بیش از دو برابر طول هفته گذشته است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن