زنده: فرانسه و ساحل رهبران بحث در مورد پیشرفت در ضد جهاد کمپین

صادر شده در: 30/06/2020 - 18:14Modified: 30/06/2020 - 18:14 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیوست و از رهب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیوست و از رهبران پنج کشور در روز سه شنبه به سهام یک استراتژی جدید برای تشدید مبارزه با شورشیان جهادی در ساحل.

تبلیغات

سازمان دیده بان خود را در کنفرانس مطبوعاتی زندگی در فرانسه 24 در 6.30 pm به وقت پاریس (GMT+2)

جلسه در موریتانی سرمایه نوآکشوت رئیس جمهور بودند به نقد و بررسی یک کمپین است که آنها بوت در ماه ژانویه پس از یک رشته از reversals.

پس از بخشیده اند و همچنان به انجام تقریبا هر روز حملات اما آنها نیز تحت فشار از دست دادن یک کلید رهبر به یک حمله و جنگ داخلی با توجه به منابع امنیتی.

متفقین را بریده تا "موفقیت واقعی بیش از شش ماه گذشته بوده ترسید رهبران", پاکسازی گفت: به محض ورود در اجلاس ستایش "ارتقاء مداخله" توسط Sahel ارتش.

رئيس جمهور فرانسه میزبان یک نشست در ماه ژانویه برای کمک به امن تر تعهد عمومی از بورکینافاسو, چاد و مالی و موریتانی و نیجر در یک زمان از تعمیق نگرانی در فرانسه پس از آن از دست داد 13 سربازان در سقوط یک هلیکوپتر.

شورش لگد در شمال مالی در سال 2012 در طی یک شورش توسط جدایی طلبان طوارق که پیشی گیرد و توسط جهادگران. با وجود هزاران نفر از سازمان ملل و نیروهای فرانسوی در این جنگ به کشورهای همسایه بورکینافاسو و نیجر تکان دهنده دشمنی بین گروه های قومی و تحریک ترس متحده بیشتر در جنوب.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب