پاکسازی میسازد Covid-19 پاسخ به بحران در روز باستیل مصاحبه

صادر شده در: 14/07/2020 - 13:07 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: او می خواهد ماسک به توان مورد نیاز در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: او می خواهد ماسک به توان مورد نیاز در تمام محیط داخلی اماکن عمومی شروع در تاریخ 1 اوت به عنوان او گذاشته اهداف خود برای آینده در یک مصاحبه تلویزیونی در روز سه شنبه پس از میزبانی مدرج-بازگشت روز باستیل مراسم recalibrated به جشن قهرمانان coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

برای اولین بار پس از سال 1945 مقامات فرانسوی به نام خاموش سالانه رژه نظامی همراه شانزه لیزه که معمولا علائم یورش به باستیل قلعه در آغاز انقلاب فرانسه.

به جای فقط 2,000 سربازان – نیمی از تعداد معمول – جمع آوری و در محل کنکورد برای مقایسه کردن مراسم که در آن کارگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس داده شد غرور و افتخار از محل.

پاکسازی تصمیم به تجدید سنت جولای 14 جمهور مصاحبه به جزئیات برنامه های خود را برای surmounting ویرانگر اجتماعی و بحران اقتصادی ساخته شده توسط این Covid-19 شیوع. او رها مراسم پس از به دست گرفتن سه سال پیش با یک تعهد به لرزش تا سیاست به طور معمول, اما دولت جدید در حال حاضر تحت فشار برای اثبات آن می تواند منجر به چالش های بی سابقه ای آن مواجه است.

اذعان نشانه هایی از حیات این ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 30000 نفر در فرانسه گفت: پاکسازی ماسک صورت خواهد تبدیل به اجباری محصور در فضاهای عمومی از اوت 1 — اندازه گیری حمایت توسط پزشکان برجسته در روزهای اخیر.

"ما آماده خواهد شد در صورت دوم موج" رئيس جمهور فرانسه گفت: حمایت به مرحله تست و ردیابی کردند. پاکسازی همچنین گفت که فرانسه می تواند در میان اولین کشورهای برای دریافت هر گونه آینده واکسن طراحی و توسعه توسط غول دارویی سانوفی.

بازنشستگی تعمیرات اساسی

پاکسازی منتقدان را متهم او را از ابتدا دست کم گرفته و سپس نادرست پزشکی بحران است. او محدود خود را به چند آدرس تلویزیونی پس از ماه مارس در حالی که قبلی خود را برتر Édouard فیلیپ لذت بردم افزایش محبوبیت خود را بیش از تصور دست ثابت است.

با وجود میلیاردها یورو متعهد به حداقل رساندن خسارت های اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر, پرسش باقی می ماند بیش از چگونه پاکسازی دولت را پرورش بازیابی از رکود اقتصادی انتظار می رود برای از بین بردن صدها نفر از هزاران نفر از شغل.

رئيس جمهور فرانسه گفت که دولت او مشغول به کار بود در دراز مدت کردند طرح است که اجازه می دهد برخی از مردم را به نگه داشتن کار از طریق بحران است. او همچنین وعده یارانه قرارداد برای جوانان, تلاش برای ورود به بازار کار.

دست روی موضوع حساس از اصلاحات در حقوق بازنشستگی که دیدم اتحادیه های مرحله فرانسه طولانی ترین اعتصاب در دهه اواخر سال گذشته پاکسازی گفت: اصلاحات مورد نیاز "بازسازی" اما همچنان لازم است.

به زودی پس از یک کابینه re-مختلط در هفته گذشته که او را دیدم نگاهی کنترل از یک اصلاحی دولت جدید نخست وزیر ژان کستکس بود riled اتحادیه های کارگری گفت: او را به حرکت به سرعت نهایی بحث بازنشستگی تعمیرات اساسی بود که به حالت تعلیق توسط Covid-19 بحران است.

پاکسازی گفت: کستکس خواهد ملاقات با رهبران اتحادیه در هفته آینده برای مذاکره مجدد جنبه های اصلاحات است.

مصاحبه خود نیز انتظار می رود مجموعه ای از اولویت های دیگر برای تقریبا دو سال است که باقی می ماند قبل از او چهره انتخاب مجدد در سال 2022.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب