پاکسازی جایگزین محبوب PM با مشخصات پایین شکل پس از "رقابت بیش از آگهی'

صادر شده در: 03/07/2020 - 13:24Modified: 03/07/2020 - 13:24 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به نام ژان کست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به نام ژان کستکس – که هماهنگ فرانسه بازگشایی استراتژی پس از تقریبا دو ماه از Covid-19 مستند – کشور نخست وزیر این کشور روز جمعه به عنوان بخشی از یک انتظار ترمیم کابینه.

تبلیغات

نسبتا پایین-مشخصات کستکس جایگزین Édouard Philippe که استعفا در روز قبل از آن به عنوان انتظار می رود که قبل از ترمیم کابینه. پاکسازی شکل دهی مجدد دولت خود را به تمرکز بر روی راه اندازی مجدد اقتصاد پس از ماه از مستند و ضعیف نشان دادن برای حزب خود را در انتخابات محلی هفته گذشته است.

کستکس, 55, یک حرفه ای کارمند که کار کرده با چند دولت در نظر گرفته شده است اما نزدیک به جناح راست سابق رئیس جمهور نیکولا سارکوزی که دفتر ریاست جمهوری او معاون امنیت عمومی. تدریجی بازگشایی طرح او پیشگام برای پاکسازی شده است به طور کلی به عنوان یک موفقیت است.

پاکسازی نام ژان کستکس به عنوان نخست وزیر جدید فرانسه اما او چه کسی است ؟

سوئیچ آمد به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از ناظران به عنوان شاهد فیلیپ را دیدم محبوبیت خود را افزایش می دهد در هفته های اخیر پس از آنچه که بسیاری از فرانسوی را دیدم که خود را موثر فرمان از کشور از طریق coronavirus بحران است.

در مصاحبه ای با توجه به چندین روزنامه های محلی در پنجشنبه پاکسازی گفت: او به دنبال یک "مسیر جدید" برای بازسازی این کشور برای دو سال باقی مانده از مدت خود را. او همچنین با تمجید از خروجی فیلیپ را "برجسته کار" بیش از سه سال گذشته است.

"من نیاز به انتخاب منجر به [کشور] مسیر پایین" پاکسازی گفت.

تجدید سازمان می آید روز پس از سبز موج جاروب بیش فرانسه در انتخابات محلی روز یکشنبه در زمانی که پاکسازی دیدم جوان خود را میانه رو حزب شکست خورده در فرانسه بزرگترین شهرستانها.

که در حالی که پاکسازی در تلاش برای افزایش ایجاد شغل شده اند جاروب دور توسط عواقب اقتصادی و اجتماعی کشور را مستند.

جایگزینی Philippe با کستکس است "در مورد استراتژی در مورد پاکسازی در تلاش برای اعمال نفوذ خود گفت: Andrew Smith, یک استاد سیاست فرانسه در دانشگاه چیچستر.

'پاکسازی قرار دادن خود در کنترل' نامگذاری ژان کستکس نخست وزیر

"ما اغلب شنیده پاکسازی شرح داده شده به عنوان داشتن یک hyperpresidence – این ایده که او طول می کشد درگیری های شخصی در بسیاری از چیزهایی که" اسمیت ادامه داد. "با فیلیپ ما شاهد بسیاری از تعامل بین این دو که من فکر می کنم نسبتا موثر و البته فرانسه تا به حال بسیار مناسب و معقول در پاسخ به کروناویروس بحران با وجود آنچه در این نظر سنجی می گویند.

"اما نخست وزیر قرار است به ریاست جمهوری حفاظتی آن را به عنوان شد که سپر او را از این تصمیم گیری های دشوار و نگران این است که هنگامی که خود را نخست وزیر می شود محبوب تر از خود رئیس جمهور شما باید رقابت بیش از, که در حال رفتن به سرب" اسمیت به این نتیجه رسیدند.

'اولویت اول ما خواهد بود برای بازسازی اقتصاد'

پاکسازی دولت بوده و در مواجهه با موانع و انتقاد و حتی قبل از این ویروس در بحران است. اما به همه گیر شد و اوج این کشور در ماه مارس و آوریل مقامات تحت آتش دوباره برای عدم ماسک آزمایش و تجهیزات پزشکی.

دولت با صدور €460 میلیارد اضطراری بسته از طریق دولت تامین می شود جزئی اشتغال طرح کاهش مالیات و دیگر کمک های مالی برای کسب و کار. اما پاکسازی نیاز به انطباق با سیاست های خود بیشتر به فرانسه انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن با 11 درصد در این سال است.

این که نرخ بیکاری از 9.2 درصد در آغاز پاکسازی مدت در سال 2017 به 7.6 درصد در اوایل این سال به پایین ترین سطح خود از سال 2008 -- در حال حاضر انتظار می رود به افزایش است.

"اولویت اول ما خواهد بود برای بازسازی اقتصاد است که قوی زیست محیطی مستقل و متحد" پاکسازی گفت: در یک کنفرانس آدرس به ملت در ژوئن 14.

او با رد هر گونه افزایش در مالیات و به جای آن گفت: "کار و تولید بیشتر" است و پاسخ مناسب به ورشکستگی و اخراج های ناشی از کوروناویروس.

پاکسازی نیز به دنبال تاکید بر ایجاد مشاغل جدید با آب و هوا-گرا سیاست های سبزتر از جمله سیستم های حمل و نقل و صنایع.

فیلیپ 49 انتظار می رود برای تبدیل شدن به شهردار زادگاه خود از لو هاور پس از پیروزی او در آخرین روز یکشنبه رای دادن. محافظه کار و عضو سابق جناح راست Les Républicains او پیوست پاکسازی دولت در مارس 2017.

فیلیپ دیدم محبوبیت خود را افزایش می دهد در هفته های اخیر با توجه به رای گیری های سازمان نشان می دهد که مردم فرانسه احساس می کند او یک کار خوب در طول این مستند از جمله هل دادن برای مواقع اضطراری بسته به حمایت از اقتصاد فرانسه.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن