مالی جهادی در دادگاه در ICC بیش از تیمبوکتو تخریب جنایت علیه بشریت

صادر شده در: 14/07/2020 - 07:51 محاکمه یک مالی جهادی متهم به تخریب تیمبوکتو افسانه عالیات و رها کردن یک حکوم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

محاکمه یک مالی جهادی متهم به تخریب تیمبوکتو افسانه عالیات و رها کردن یک حکومت ترور و وحشت آغاز می شود در دادگاه جنایی بین المللی در روز سه شنبه.

تبلیغات

Al Hassan Ag عبدل عزیز Ag محمد Ag محمود 42 با اتهام جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت و تجاوز و برده داری جنسی.

اتهامات پوشش یک دوره زمانی که بنیادگرایان اسلامی به بهره برداری قومی شورش طوارق در سال 2012 به بیش از شهرستانها در مالی فرار شمالی.

دادستان در دادگاه لاهه را به خود بیانیه افتتاحیه در برابر آنها شرح داده شده در پیش از محاکمه جلسات به عنوان داشتن "terrorised" ساکنان محلی است.

دفاع و نمایندگان قانونی مقتولین را ارائه اظهارات خود را در تاریخ بعد زمانی که شواهد ارائه شده به دادگاه.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس برخی از شرکت کنندگان در آزمون را از راه دور و معلوم بود که آیا Al Hassan شخصا در دادگاه.

جهادی که جاروب به تیمبوکتو لقب "مروارید کویر" در نظر گرفته عالیات وجود دارد به طاغوت و غرق آنها را با pickaxes و بلدوزر.

ساخته شده بین پنجم و قرن 12th توسط Flamingo قبایل تیمبوکتو نیز لقب "شهر 333 پرستاران" که در آنجا مدفون بودند در طول عصر طلایی اسلام است.

'ضروری و غیر قابل انکار نقش'

ICC دادستان گفت: وجود دارد "زمینه های قابل توجهی" به محکوم کردن آل حسن به جرم "جنایت علیه بشریت... شکنجه و تجاوز و برده داری جنسی (و) سایر اعمال غیر انسانی از جمله ازدواج های اجباری آزار و اذیت و جنایات جنگی است."

"Al Hassan بازی ضروری و غیر قابل انکار نقش در این سیستم از آزار و اذیت های ایجاد شده توسط گروه های مسلح... در تیمبوکتو" ICC رئیس دادستان فاتو آغاز گفت: سال گذشته است.

جهادی پلیس اعمال اقدامات سخت گیرانه در این شهر ساکنان که زندگی در ترس مداوم از "نفرت" خشونت و سرکوب دادستان گفت.

آنها با ذکر یک مثال که در آن یک مرد تا به حال دست خود را قطع و پس از او متهم به دزدی.

Al Hassan دوم اسلامگرای افراطی به صورت آزمایشی در ICC برای نابودی تیمبوکتو زیارتگاه پس از یک سال 2016 نقطه عطفی حاکم در جهان تنها دائمی جنایات جنگی دادگاه.

در دادگاه اول مورد به تمرکز بر روی فرهنگی, تخریب, ICC قضات در بر داشت Ahmad al-Faqi al-Mahdi گناه کارگردانی حملات در میراث جهانی یونسکو در سال 2012.

او محکوم به نه سال در زندان است.

تیمبوکتو مقبره بازسازی شد پس از جهادگران انداخته بودند اما این شهر همچنان در چنگال نا امنی و گردشگران که یک بار رنگی وجود دارد در حال حاضر کمیاب است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن