مرد دستگیر شده اتهامات اسلحه در درچستر بلوک های چند روز پس از اینکه دو نفر با ضربات چاقو در بلوک در همان خیابان

بوستون گزارش پلیس ماموران به دنبال دو مظنون سلاح سرد که در سمت چپ یک قربانی با تهدید کننده زندگی صدمات در لیوی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

بوستون گزارش پلیس ماموران به دنبال دو مظنون سلاح سرد که در سمت چپ یک قربانی با تهدید کننده زندگی صدمات در لیوینگستون خیابان بلوک در ژوئن 20, بازداشت یک مرد در اتهامات اسلحه در یکی دیگر از بلوک در همان خیابان در اوایل صبح.

پلیس می گویند ماموران در حال گشت زنی در اطراف 12:30 a. m. کشف یک خودرو مطابق با شرح یکی دیده می شود در نزدیکی دو سلاح سرد در حدود 1:45 صبح در ژوئن 20 و بررسی:

ماموران مشاهده شد یک گروه از حدود پانزده تا بیست نفر نوشیدن الکل و رقص در لیوینگستون خیابان با یک گروه خاص تجمع در داخل و خارج از خودرو در حالی که بطری ها و لیوان های پر از الکل و پوشش سقف. ماموران با نزدیک شدن به خودرو در تلاش برای تعیین هویت افراد به امید یافتن یک فرد پتانسیل(های) مورد علاقه در رابطه با قبلی سلاح سرد.

افسران صحبت با اپراتور و سه مسافر. در حالی که صحبت کردن با یکی از سرنشینان عقب مامورین مشاهده, مقابل, مسافر ناگهان جهش رو به جلو به سمت جلو هیئت مدیره طبقه ظاهر می شود به سرعت پنهان کردن یک آیتم. علاوه بر این ماموران مشاهده شد یک ظرف باز از الکل در کنار مسافر جلو چپ پا. افسران توجه بود دوباره کشیده به جلو مسافر بود که تا حدی خارج از خودرو. جبهه مسافر پوشیده بود و در طول مکالمه سفت بازوی راست خود را تنظیم آشکار مورد در جیب. افسران بیشتر نشد و مسافر جلو کوتاه به میزان قابل توجهی وزن ظاهرا توسط یک جسم سنگین. جبهه مسافری بود که پس از آن حذف شده از خودرو و در درون خود, کوتاه,' جیب افسران واقع سیاه و سفید و قهوه ای ریون اسلحه .25 کالیبر اسلحه گرم حاوی پنج دور از مهمات زنده. جبهه مسافر را بازداشت گرفته شد.

Loubens Petit-Homme, 32, Mattapan شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات و حمل لود اسلحه, پلیس می گویند. افسران آیا تا کنون برای رفتن به کتاب او - Livingstone خیابان است در مورد یک بلوک دور از B-3 ایستگاه.

پلیس نمی گویند اگر او تا به حال هر گونه اتصال به دو سلاح سرد. خودرو راننده داده شد و یک بلیط برای باز داشتن ظرف الکل, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن