مرد به اتهام تیراندازی در سامنر خیابان در درچستر

بوستون گزارش پلیس باند-واحد افسران بازداشت Mattapan در اسلحه و مواد مخدر به اتهام پس از شنیدن صدای تیراندازی د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس باند-واحد افسران بازداشت Mattapan در اسلحه و مواد مخدر به اتهام پس از شنیدن صدای تیراندازی در منطقه سامنر خیابان در نزدیکی آناپولیس خیابان در درچستر حدود 8:35 بعد از ظهر روز شنبه.

گزارش پلیس:

به عنوان افسران وارد سامنر خیابان مشاهده کردند یک خودرو خروج از پارکینگ در 67 سامنر در خیابان با سرعت زیاد. اپراتور همچنان در حال فرار به مساحت 3 آناپولیس خیابان که در آن وسیله نقلیه را به توقف آمد و اپراتور با خاموش کردن چراغهای جلو. ماموران با نزدیک شدن به وسیله نقلیه و دستور داد جلو مسافر به خروج که او حاضر چندین بار. در نهایت ماموران به زور حذف نر از خودرو. ماموران بلافاصله بهبود آبی Ruger امنیت 9mm اسلحه گرم از داخل مرد مسافر را با سرعت باد. مسافر را بازداشت گرفته شد. زن اپراتور نیز حذف شده از این خودرو گرفته شده و به زندان به عنوان به خوبی. یک جستجو از موتور خودرو منجر به کشف یک اندازه متوسط کیسه های پلاستیکی حاوی ماده ای اعتقاد به کوکائین کرک واقع در مرکز کنسول و همچنین به عنوان یک تفنگ جعبه حاوی بیست و دور از مهمات زنده که واقع شده بود در صندوق عقب خودرو.

افسران بهبود بالستیک شواهد در عقب 69A سامنر خیابان. زن اپراتور که دارای یک فعال مجوز برای حمل در کشورهای مشترک المنافع ماساچوست بود و بعد از آن منتشر شد و با صدور احضاریه.

جاناتان دیتون جوان, 26, از Mattapan متهم شد با تخلیه یک اسلحه گرم در 500 فوت از یک ساختمان غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات حمل لود اسلحه بدون مجوز و در اختیار داشتن یک کلاس A. مواد مخدر, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب