لیورپول برگزار شد به کراوات; لیگ برتر عنوان باید صبر کنید

بازدید Everton برگزار شد لیورپول 0-0, کراوات, پیشگیری از تیم میزبان از عقد اول آن به زبان انگلیسی در لیگ ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

بازدید Everton برگزار شد لیورپول 0-0, کراوات, پیشگیری از تیم میزبان از عقد اول آن به زبان انگلیسی در لیگ برتر از سال 1990 است.

لیورپول دارای 23-نقطه سرب در مکان دوم منچستر سیتی با هشت بازی باقی مانده است. اما زمانی که شما بوده ام به انتظار 30 سال — و پس از آن تاجگذاری با تاخیر سه ماه به دلیل یک بیماری همه گیر — صبر و انتظار است.

لیورپول در حمله به قدرت شده بود عقیم با محمد صلاح نیست جا به اندازه کافی برای آمدن روی نیمکت. تیم جستجو برای یک هدف جوئل Matip هدر رفتن گسترده ای در نیمه اول و Fabinho رایگان و پا زدن بود نوک بیش دروازه بان اردن Pickford در اواخر بازی.

"از نظر فیزیکی واقعا شدید است. من را که" لیورپول مدیر یورگن زیدان گفت: از تیم خود تلاش او در بازی بود که بازی با طرفداران در می ایستد. "ما به اندازه کافی شانس. بسیاری از زمان ما غالب شد اما آنها تا به حال بزرگترین شانس."

که برای کارلو آنچلوتی طرف با 10 دقیقه برای رفتن به زمانی که دومینیک کالورت-Lewin شات ذخیره می شد Alisson و پیگیری از تام دیویس آمار ارسال. Alisson شد هشدار دوباره به انکار همکار برزیلی Richarlison در اختتامیه دقیقه است.

"بازیکنان زنگ زده" کالورت-Lewin گفت. "این یک بازی عجیب و غریب. آن را عجیب و غریب با یک بازی این قدر. معمولا محل تندرست است و آن را سخت برای دریافت استفاده می شود به در اولین بار."

• در لیگ برتر بازی ها, آمریکا جناح مسیحی Pulisic به ثمر رساند به زودی پس از آمدن به زمین و آرسنال اضافه شده یکی دیگر از هدف دو دقیقه بعد به چلسی بسیج به ضرب و شتم میزبان استون ویلا 2-1; و میزبان نیوکاسل ضرب و شتم 10-مرد شفیلد یونایتد 3-0.

• در ایتالیا سری آ آتالانتا ضرب و شتم سسولو 4-1 در بازی اول در coronavirus زدگان شهر برگامو پس از Feb. 15. "این پیروزی برای این شهر و مردم این باشگاه است. بدترین روز در حال پشت سر ما تغییر آینده است" هافبک آتالانتا دله د Roon در توییتر نوشت بعد از بازی.

تنیس: گریگور دیمیترو شماره 19 در رتبه بندی ATP دارای آزمایش مثبت برای coronavirus منجر به لغو رویداد نمایشگاه در کرواسی که در آن برتر نواک جوکوویچ بود که در بازی نهایی.

ATP و WTA تورهای شده اند به حالت تعلیق از ماه مارس و در حال برنامه ریزی برای از سرگیری در ماه اوت است.

موتور سیکلت مسابقه: انگلیسی, کلوب سوار بن Godfrey, 25, درگذشت, پس از برخورد با دوچرخه طی یک رویداد در دربی, انگلستان است. گادفری شتافت و در Superbike Championship.

اگهی: سابق USC همه-امریکا offensive lineman حداکثر Tuerk بود که پیش نویس توسط San Diego Chargers در سال 2016 و بازی یک بازی برای کاردینالز آریزونا در سال 2017 شده است. Tuerk خانواده گفت: او روز شنبه در حالی که پیاده روی با پدر و مادر خود را در یک دنباله دار مورد علاقه در کلیولند ملی جنگل در شمال سن دیگو. او 26.

"دل شکسته از دست دادن حداکثر Tuerk," USC سر مربی رس Helton توییتی. "باور نکردنی فرد هم تیمی و شر. افکار ما و donating به خانواده اش."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب