مدیر در ناتیک ارتش تسهیلات شارژ با استخدام های بی حد و حصر دختر برای هیچ-نشان می دهد کار گرفتن پرداخت برای زمان صرف شده در Disneyworld

یک مدیر در ناتیک سرباز سیستم های مرکز و دوست دختر خود را/underling شده اند تحت تعقیب به اتهام آنها defrauded د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

یک مدیر در ناتیک سرباز سیستم های مرکز و دوست دختر خود را/underling شده اند تحت تعقیب به اتهام آنها defrauded دولت در یک طرح به او پرداخت حقوق و دستمزد و برای اتاق هتل او در واقع هرگز در آنجا ماند در حالی که گفته می شود در کسب و کار رسمی خود را با او اغلب در اورلاندو ،

در کیفرخواست, unsealed امروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون, توماس بوچارد از آکس شد متهم با استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس ناتیک پیمانکاری بخش - که نظارت بر صدها میلیون دلار در تهیه قراردادهای نظامی به استخدام Chantelle بوید به عنوان دستیار او با وجود عدم تجربه در این نوع از مذاکرات قرارداد او نظارت.

در واقع با وجود آنچه در آن گفت: در رزومه که بوچارد ادعا کمک نوشتن بوید یک متصدی بار در حیاط ماریوت در فردریک MD که در حال تبدیل شدن به بیش از فقط دوستانه با بوچارد در او باقی می ماند وجود دارد در حالی که ارتش انجام کسب و کار در نزدیکی فورت Detrick کیفرخواست مدعی.

با توجه به کیفرخواست بوچارد ایجاد یک موقعیت دستیار برای کمک به مقابله با افزایش حجم کار هرگز تبلیغ آن را مشاهده کنید و تنها بوید رزومه برای تصویب. او $65,000 حقوق و دستمزد تامین شد دیگر وزارت دفاع را بدست آورد که توافق به پرداخت هزینه برای آن را در امیدوار است آن را به معنای چرخش سریع تر در آن قرارداد.

بوید قرار بود به ارائه هفتگی فاکتورها به آن را بدست آورد اما در مدت چهار سال به عنوان بوچارد دستیار او فرستاده شده تنها نه. او را به پست الکترونیکی سوابق نشان داد فقط 23 e-mail messages بین او و تقسیم نماینده او قرار بود در تماس منظم با طول دوره که در واقع نماینده حتی فکر می کنم او هنوز هم مشغول به کار در موقعیت قابل فهم که هیات منصفه متهم پس او در واقع عملا هیچ کار.

در 31 سفر به اورلاندو:

بوید و بوچارد بازدید دیزنی پارک ها و زمان صرف شده در استخر و waterslides در رفت و آمد مکرر هتل - تمام ساعات کسب و کار.

برای چهار سال کیفرخواست و اتهامات این دو امر سفر اغلب به اورلاندو که در آن لشکر او تا به حال یک دفتر کار و اقامت در یک اتاق هتل, اما پس از آن ارسال صورتحساب به صورت دو اتاق.

کیفرخواست اتهامات این دو با توطئه به سرقت بودجه دولت نه فقره سرقت از بودجه دولت و در بوید در مورد اظهارات نادرست به یک هیئت منصفه.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن