مرکل خواستار اتحادیه اروپا به توافق بر سر €750 میلیارد بازیابی طرح تا پایان جولای

صادر شده در: 18/06/2020 - 11:20Modified: 18/06/2020 - 11:20 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز پنج شنبه در خواست ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز پنج شنبه در خواست اتحادیه اروپا برای رسیدن به یک توافق در یک طرح بازیابی ارزش €750 میلیارد دلار ($843 میلیارد دلار) تا پایان ماه جولای به kickstart یک اقتصاد بروز بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

"این بهتر خواهد بود اگر ما می تواند رسیدن به یک توافق قبل از تابستان شکستن" مرکل گفت خواستار سازش از کشورهای عضو برای فعال کردن این معامله به تصویب برسد تا پایان سال.

"ما باید به سرعت و قاطعانه عمل" او گفت:.

کمیسیون اروپا رئیس Ursula von der Leyen پیشنهاد این صندوق برای کمک به اتحادیه اروپا از عمیق ترین آن-تا کنون رکود اقتصادی اما این طرح بلافاصله ملاقات با مخالفت شدید از لحاظ مالی محافظه کار کشورهای عضو از جمله اتریش و هلند.

پیشنهاد بسته متشکل از €500 میلیارد دلار در کمک های مالی و €250 میلیارد وام اما نیاز به اتفاق آرا تصویب اتحادیه اروپا.

"موقعیت شروع است که به دور از آسان است اما من امیدوارم که تمام کشورهای عضو خواهد عمل در روح سازش در مواجهه با این وضعیت بی سابقه ای آنجلا مرکل" گفت.

"انسجام و همبستگی هرگز مهم تر از امروز. این بحران تنها می تواند بر طرف شود اگر ما عمل می کنند و با یکدیگر," او گفت:.

شورای اروپا است که با توجه به برگزاری یک نشست فیلم در تاریخ 19 ژوئن در بحث بسته محرک اقتصادی اتحادیه اروپا بزرگترین به روز است.

با این حال تصمیم گیری است و انتظار نمی رود تا زمانی که رهبران باید در فرد ملاقات کرد گفت: مرکل که کشور فرض ریاست اتحادیه اروپا در ماه جولای.

اعظم آلمان در اواخر ماه مه حیرت زده ناظران با پیشنهاد همراه با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برنامه برای €500 میلیارد دلار در کمک های مالی برای کمک به سخت ترین ضربه اعضای اتحادیه اروپا به اقتصاد خود را در مسیر بازگشت.

این پیشنهاد در حال حاضر ساخت تا بخش عمده ای از von der Leyen را بسته خرد طولانی ایستاده, تابو, آلمانی, آن را به عنوان شامل گرفتن در بدهی مشترک دراماتیک U-نوبه خود پس از سال ها از دنده آلمان مخالفت مشترک قرض گرفتن.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب