عالی هپی چیر است...

توجه داشته باشید که قیمت درج شده مواد داخل مبل شنی برای هر 1 کیلو گرم میباشد و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

توجه داشته باشید که قیمت درج شده مواد داخل مبل شنی برای هر 1 کیلو گرم میباشد و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ کیلویی فروخته میشود . این مواد یا یونولیت مبل شنی در کارگاههای صنعتی تولید و ساخته میشوند که کاربردهای زیادی هم دارند، از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند و هنگامی که آن را در داخل مبلهای شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد. زمانی که روی هپی چیر در حال استراحت هستید گودی کمر شما کاملا پر می شود و در کل ارگونومی بدن تان در حالت استاندارد قرار می گیرد و شما احساس راحتی زیادی می کنید. مبل بادی فوتبالی یکی از پر کاربردترین مبل های بادی راحتی اینتکس برای نوجوانان و بزرگسالان بشمار می آید. Th᠎is con te​nt w​as c​re᠎at ed ​by G SA Con tent᠎ G​enerat᠎or Demover sion!

1. مبل شنی از مواد و متریالی به نام فیبرها یا همان یونولیتها تشکیل شدهاند، و مبلهای بادی همانطور که از نام آنها پیداست، نیاز به باد کردن دارند. مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گفت که بهترین نوع مواد داخلی مبلهای شنی همین یونولیت خرد شده میباشد که از وزن بسیار سبک و نرمی خواصی برخوردار است و مبل به راحتی جا به جا میشود ، یونولیت خرد شده یا همان دانه گرانولی که به شکل ساچمه های ریز تولید شده اند به صورت شناور در داخل مبل قرار میگیرند و در هنگام نشستن فرد بر روی مبل جا به جا میشوند و نسبت به فرم بدن حالت میگیرد که این حالت بهترین راحتی را به شخص مصرف کننده میدهد ، اکثریت مبل های هپی چیر و بین بگ پس مدتی استفاده نسبت به وزن شخص افت میکند و نیاز به پر کردن یونولیت باشد که شکل اولیه برگردد و بخواهد مبل را با یونولیت شارژ مجدد کند . 2. انواع مبل شنی در عین راحت بودن، فضای زیادی را اشغال میکند.

مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قسمت زیر مبل زیب را باز کرده و با ریختن آن به داخل مبل کاملا شکل اولیه را پیدا کند ، کارخانه تولید کننده مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ دانه یونولیت یا پودر یونولیتی صندلی شنی را به صورت اصلی و با بهترین مواد اولیه تولید میکند که باعث دوام بیشتر مواد یونولیتی میشود ، برای سفارش و یا خرید مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ و مواد یونولیتی خرد شده یا جهت شارژ مبلمان شنی در شرکت شاپ اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید . این مبل بادی از سه قسمت پشتی ، نشیمنگاه و لایه نگه دارنده باد تشکیل می شود که لایه زیرین باعث ثابت نگه داشتن مبل روی زمین میگردد و از سر خوردن آن از زیر کودک جلوگیری می نماید. فروشگاه اینتکس تهران و فروشگاه ایران اینتکس و اینتکس سایت به عنوان نمایندگی انواع محصولات بادی خانگی و تفریحی با ارسال فوری به تمامی نقاط و شهرستان های ایران.

فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن