فرانسه برای محدود کردن مسافرت های بین المللی در تابستان امسال پاکسازی می گوید

صادر شده در: 05/05/2020 - 14:15اصلاح شده با: 05/05/2020 - 14:15 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی کرد و گفت:

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی کرد و گفت: این بعید بود که مردم فرانسه خواهد بود قادر به انجام عمده سفرهای خارجی در تابستان امسال و حتی سفر در اروپا ممکن است محدود شود به منظور کاهش خطر ابتلا به حیات coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

"آن است که بیش از حد به زودی به می گویند که آیا ما می توانیم تعطیلات. آنچه می توانم بگویم این است که ما را محدود می کند عمده مسافرت های بین المللی و حتی در طول تعطیلات تابستان. ما خواهد ماند میان اروپایی ها و بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر تکامل می یابد ما ممکن است به کاهش است که کمی بیشتر است. ما می دانیم در اوایل ماه ژوئن" پاکسازی خبرنگاران در بازدید از یک مدرسه در خارج از پاریس.

فرانسه تنظیم شده است برای پایان دادن به آن مستند, on May 11, زمانی که مردم اجازه خواهد داشت به حرکت تا 100 کیلومتر (60 مایل) در اطراف محل اقامت خود را بدون توجیه فرم. جنبش فراتر از 100 کیلومتر را هنوز هم نیاز به یک توجیه فرم.

احتیاط در منطقه سبز

پاکسازی به نام برای احتیاط و "عمل گرایی" در مورد سفر به خارج از 100 کیلومتر در منطقه برای جلوگیری از شتاب گسترش ویروس به پایین عفونت مناطق.

فرانسه منتشر رنگ-کد نقشه در هفته گذشته تقسیم کشور به مناطق اعم از قرمز و برای بالا عفونت مناطق به سبز کم عفونت مناطق. نقشه طراحی شده است به عنوان یک مرجع برای مستند تسهیل اقدامات است.

در مصاحبه با ایستگاه های تلویزیونی TF1 فرانسه 2, پاکسازی به نام سبز منطقه به ساکنان نیز احتیاط اجتماعی با حفظ فاصله. "اجازه دهید بسیار روشن است: ما می دانیم که چگونه این ویروس کار می کند و برای آنها آن است که بسیار خطرناک" رئيس جمهور فرانسه گفت. "برای کسی که شکننده است و حتی سبز منطقه بسیار خطرناک است."

پاکسازی هشدار داد در برابر ساکنان در مناطق سبز انداختن گارد خود و اعتقاد به "همه چیز به حالت عادی برمی گردد" پس از مه 11 و خواست "کل کشور" به عمل با "احتیاط" و "روح مسئولیت".

دولت فرانسه مستند تسهیل اقدامات کشیده اند آتش از منتقدان که می گویند آنها گیج کننده است و این کشور آماده است برای مقابله با سخت اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات حفاظتی مورد نیاز خواهد بود که پس از مارس 11 برای جلوگیری از عود این بیماری همه گیر.

روز یکشنبه بیش از 300 شهرداران از پاریس بیشتر منطقه از جمله پاریس شهردار Anne Hidalgo گذراند نامه ای سرگشاده به پاکسازی اصرار او را به تاخیر مدرسه می گرداند گفت: آنها نیاز به زمان بیشتری برای گسترده ساماندهی کلاس های درس و روزمره.

اما دولت در دفاع از آن جدول زمان با نخست وزیر Édouard Philippe روز دوشنبه تصریح می کند که "زندگی اقتصادی باید رزومه imperatively و به سرعت".

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن