MIT شهری-کارشناس امور با بوستون ریشه نام اولین رئیس حقوق صاحبان سهام و ورود

شهردار والش امروز به نام Karilyn Crockett در حال حاضر مدرس دانشگاه در امور شهری در دانشگاه فنی ماساچوست به عنو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

شهردار والش امروز به نام Karilyn Crockett در حال حاضر مدرس دانشگاه در امور شهری در دانشگاه فنی ماساچوست به عنوان شهر اولین رئیس حقوق صاحبان سهام و ورود به مطالعه که با هدف بود برای به دست آوردن این شهر اقلیت ساکنان عادلانه تر لرزش در پیش گرفتن.

Crockett که متولد درچستر و که با حضور بوستون مدارس قبل از رفتن به دانشگاه ییل برای کسب سه درجه از جمله دکترای خود را در مطالعات آمریکایی می داند در مورد مبارزه دست اول از خانواده اش - مادر بزرگ او شد یکی از شاکیان در سال 1972 فدرال کت و شلوار که منجر به 1974 مدرسه-لغو تبعیض نژادی مشخص مورد.

پس از معرفی توسط شهردار در یک شهر در سالن کنفرانس مطبوعاتی این بعد از ظهر Crockett آغاز شد با اشاره به بوستون نشسته بر روی زمین پس از اشغال توسط ماساچوست قبیله.

و او گفت: Boston City Hall است برای بیش از حد طولانی شده است یک پناهگاه برای نژاد پرستی و محرومیت معکوس از شهر به عنوان یک کل. "چه خوب است آن را به گوش شما در یک زندگی مرفه و پر رونق شهر" که در آن نژاد پرستی و محرومیت نگه داشتن شما را از یک زندگی بهتر او پرسید. او گفت که خانواده اش آمد شمالی به بوستون در جستجوی یک زندگی بهتر اما در عوض در بر داشت یک شهر "بسته به رویاهای خود و توانایی های خود را و نیازهای خود را."

قرارگرفتن او گفته بود "آتشین کشور از بحران است." امروز ما در یکی دیگر آتشین در دولت از هر دو یک بیماری همه گیر و ادامه داد: تبعیض او ادامه داد.

او افزود که یکی از تفاوت های بین در حال حاضر و در دهه 1970 زمانی که انتخاب کمیته مدرسه بارها و بارها رد تماس برای نه فقط لغو تبعیض نژادی مشخص اما برابر با بودجه و منابع برای مدارس در خدمت سیاه و سفید محله است که تمایل دولت در واقع به کمک و پیوستن به در. "آقای شهردار خوش آمدید به این گفتگو" او گفت:.

Crockett نظارت چندین موجود شهرستان در سالن برنامه های در اقلیت و مهاجر ساکنان در تلاش برای آوردن یک "سهام لنز" به تمام ادارات شهرستان و برنامه های. قبل از رفتن به MIT او صرف دو سال به عنوان مدیر کسب و کار کوچک برای توسعه شهردار والش.
حتی به عنوان او صحبت کرد یک شورای شهرستان در کمیته دنبال شد و در ادامه پایین مشارکت اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار در بازار برای شهرستان قرارداد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب