MLS ممکن است رزومه با همه بازی ها در اورلاندو; Courtney پاریس بازگشت به اوکلاهما

لیگ برتر فوتبال این است که به دنبال احتمال از سرگیری فصل تابستان امسال با همه تیم ها بازی در اورلاندو است.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

لیگ برتر فوتبال این است که به دنبال احتمال از سرگیری فصل تابستان امسال با همه تیم ها بازی در اورلاندو است.

جزئیات این طرح هنوز در دست بررسی است اما در لیگ 26 تیم و محدود کارکنان به احتمال زیاد خواهد بود پناه در یک رفت و آمد مکرر با بازی بدون طرفداران در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در جهان دیزنی یک فرد با آگاهی از این طرح گفت.

تیم می تواند سر به فلوریدا در اوایل ژوئن 1 برای اردوگاه های آموزشی. لیگ معلق بازی مارس 12 و بعد از تیم بازی کرده بود فقط دو تا از آنها 34 برنامه ریزی شده بازی.

"من فکر می کنم لیگ است که هنوز هم در یک مرحله از آنچه من درک می کنم که این ایده خاص چیزی است که آنها را در ذهن داشته و در حال تلاش برای دریافت پیشنهادات و انتقادات از تیم های مورد آنچه در آن می تواند مانند نگاه و چگونه کار می کند," نشویل مربی گری اسمیت گفت.

"ما در قلمرو ناشناخته در اینجا. من قطعا همراه با احتمالا اکثر مردم دیگر هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن را قبل از. بنابراین شما باید کمی باز تر فکر در مورد آنچه که یک فصل می تواند مانند نگاه کنید."

طرح های دیگر شامل تیم بازی مسابقات سبک رقابت در چهار شهرستانها. نیز وجود دارد امکان تیم می تواند بازگشت به خانه خود ورزشگاه برای بازی های زیر از سرگیری فصل در اورلاندو است.

این روشن نیست که آیا هر یک از طرح های ارائه شده به اتحادیه بازیکنان.

بسکتبال: میامی حرارت شد 10 تیم NBA به دوباره باز کردن درهای خود را در دادگاه تمرینات فردی — برای اولین بار مجاز جلسات پس از لیگ دستور داد تیم به امکانات آموزش به عنوان بخشی از coronavirus پاسخ حدود دو ماه پیش.

با توجه به این پناهگاه در محل سفارشات در سان فرانسیسکو است که در گذشته حداقل در گذشته از طریق پایان ماه رزمندگان در حال برگزاری تمرینات.

• NCAA است فشار پشت آن مهلت اولیه برای کسانی که به NBA پیش نویس به عقب نشینی و بازگشت به مدرسه, اگر چه آن را صبر کنید برای تنظیم یک تاریخ جدید. مهلت ژوئن 3.

• اوکلاهما استخدام کورتنی پاریس یک ناحیهای در شمال غربی مادری که فقط به پایان رسید 10-فصل کار حرفه ای در WNBA و اروپا به عنوان دستیار مربی آن تیم زنان. او با بازی برای Sooners از سال 2005 از طریق '09.

اسب مسابقه: سانتا آنیتا در Arcadia سر گرفته خواهد شد زنده مسابقه جمعه پس از دریافت تایید از لس آنجلس مقامات بهداشتی.

مسیر متوقف مسابقه زنده مارس 27 توسط سفارش از شهرستان در بخش بهداشت و درمان به دلیل نگرانی از گسترش این کوروناویروس. از مارس 12 تا مارس 27 مسیر برگزار می شود مسابقه بدون تماشاگر.

NFL: لیگ گزارش یافته های مجازی offseason تمرینات از طریق پایان ماه مه. تیم ها به طور معمول خواهد بود برگزاری سازماندهی فعالیت های تیم (OTAs) در ماه مه و پس از ژوئن minicamps.

ورزشی موتور: IndyCar افزود: یکی دیگر از مسابقه و در حال حاضر برنامه ای برای تاج قهرمان خود را در خیابان های سن پترزبورگ فلوریدا., با اصلی بازکن بودن موکول برای اکتبر. 25 به آخر. فصل قبل-ender شده بود جاده البته در Indianapolis Motor Speedway در Oct. 3



tinyurlv.htu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب