ناسا به نظر می رسد برای زندگی در مریخ و سرب در فضا مسابقه با چین

صادر شده در: 30/07/2020 - 18:45 ناسا پشتکار مریخ نورد شروع به سفر خود به مریخ در روز پنج شنبه با پرتاب موفقی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

صادر شده در:

ناسا پشتکار مریخ نورد شروع به سفر خود به مریخ در روز پنج شنبه با پرتاب موفقیت آمیز از کیپ کاناورال فلوریدا. بلند پروازانه ماموریت ناسا برای اولین بار به دنبال نشانه هایی از گذشته زندگی در مریخ و زیر چین خود ماموریت مریخ نورد به سیاره سرخ در اوایل این ماه.

تبلیغات

پشتکار حمل طیف وسیعی از ابزار برای تجزیه و تحلیل سنگ برای امضا شیمیایی از زندگی است و با توجه به لمس کردن بر روی مریخ در ماه فوریه 2021.

هدف آن است که یک 250 متر-عمق crater به نام Jezero که بیش از 3 میلیارد سال پیش, سایت دریاچه گسترده. دانشمندان بر این باورند آن را نگه دارید ممکن است اثری از گذشته میکروبی در مریخ زندگی است.

€2.3 میلیارد دلار (معادل 2.7 میلیارد دلار) رور را نه تنها به تجزیه و تحلیل سطح خود را, اما همچنین می گیرد و ذخیره نمونه جمع آوری می شود توسط یک آینده ماموریت به مریخ آورده و در بازگشت به زمین برای مطالعه است.

"مریخ استفاده می شود پوشش داده شده در آب حداقل در نیمکره شمالی مریخ شد دو سوم پوشش داده شده در اقیانوس" ناسا مدیر جیم Bridenstine به رویترز گفت پیش از راه اندازی.

"در واقع آن بود که بسیاری مانند زمین و سوال این است که ما می دانیم آن را قابل سکونت بود اما آن را در واقع ساکنان? و این چیزی است که ما نمی دانیم بنابراین ما ساخته شده است یک مریخ نورد است که ما را قادر به درخواست و پاسخ به آن بسیار مهم سوالات."

ناسا ماموریت به دنبال راه اندازی در اوایل این ماه یک چینی به مقصد مریخ نورد به سیاره سرخ در آخرین نشانه از رشد مسابقه فضایی بین دو کشور است.

به نام Tianwen-1 "سوالات به بهشت", چینی کاوشگر همچنین انتظار می رود به زمین در ماه فوریه سال آینده و علائم دیگری گام رو به جلو در رو به رشد چین در فضا حضور به عنوان آن به نظر می رسد برای به چالش کشیدن ما تسلط.

این کشور در حال حاضر ساخته شده دو موفق مریخ نورد ماموریت به ماه و قصد دارد برای ساخت یک ایستگاه فضایی تا سال 2022.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در همین حال ساخته شده است reasserting ما تسلط در فضای یک اولویت تنظیم ناسا هدف از اعزام فضانورد به ماه تا سال 2024 و در نهایت به مریخ و همچنین ایجاد جدید "فضا نیروی' شاخه نظامی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن