NHL حرکت به جلو با 24 تیم حذفی فرمت اگر بازی رزومه; کوسه فصل بیش از

NHL را رها بقیه فصل به طور منظم و رفتن مستقیم به پلی آف با حضور 24 تیم به جای 16 — اگر و هنگامی که آن را ق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

NHL را رها بقیه فصل به طور منظم و رفتن مستقیم به پلی آف با حضور 24 تیم به جای 16 — اگر و هنگامی که آن را قادر به ادامه بازی.

در هر صورت این تصمیم اعلام کرد روز سه شنبه توسط کمیساریای گری Bettman بدان معنی است که کوسه ها' فصل به طور رسمی بیش از, که در 29-36-5 آنها از حذفی موقعیت.

"در حالی که ما نا امید است که در سن خوزه کوسه ها قادر خواهد بود برای تکمیل ما 2019-20 فصل ما را در درک و احترام به تصمیم های ساخته شده توسط NHL و NHL بازیکنان' Association," سن خوزه مدیر کل داگ ویلسون در بیانیه ای گفت. "ما در حال حاضر به خوبی به ما گسترده نجومی فرایند بررسی و استفاده از این فرصت برای ساخت در آنچه که ما در حال حاضر آغاز شده به اطمینان حاصل شود باشگاه ما آماده است برای شروع 2020-21 فصل است."

هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی های در حال آمدن به عقب. NHL و NHL بازیکنان' Association هنوز هم باید شکل بهداشتی و پروتکل های ایمنی و حل مسائل دیگر.

هنوز اتو کردن فرمت و باریک کردن آن دو بالقوه حذفی میزبان شهرستانها به یک لیست از 10 نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی پس از ورزش جهانی شد تا حد زیادی تعطیل در ماه مارس به عنوان coronavirus شیوع تبدیل به یک بیماری همه گیر. بازی می تواند رزومه در اواخر ماه جولای با نهایی جام استنلی در ماه سپتامبر و یا حتی بعد از آن.

"ما نمی خواهد تنظیم تاریخ سایت را انتخاب کنید و یا شروع به بازی تا زمانی که ما می دانیم آن است که مناسب و محتاطانه و مورد تایید برای انجام این کار" Bettman گفت.

گروه 12 تیم به نمایندگی هر یک از این دو همایش خواهد بود محدود به بازی در دو شهر هنوز مشخص نشده است با سه هفته اردوگاه های آموزشی باز کردن هیچ زودتر از ژوئیه 1. Bettman گفت: داوطلبانه تمرینات می تواند شروع در اوایل ماه ژوئن است.

"ما امیدواریم که این یک گام به عقب به سمت عادی شدن امور" Bettman گفت.

در اوایل این هفته لیگ و nhl on nbc صادر گسترده پروتکل هنگامی که بازیکنان مجاز به بازگشت به امکانات خود را. آنها شامل حداکثر شش بازیکن روی یخ در یک زمان بدون تماس و بدون مربیان به صورت داوطلبانه تمرینات.

به جای محدود کردن جام تعقیب و گریز به طور معمول 16 تیم که واجد شرایط برای پلی آف لیگ و بازیکنان توافق برای گسترش زمینه به 24 از آن 31 تیم به دلیل شرایط غیر معمول.

این بدان معناست که امثال Montreal Canadiens هنوز زنده هستند با وجود اینکه نه امتیاز از یک نقطه حذفی که هاکی متوقف شد مارس 12. اما همه تیم ها باید همان مسیر به هاکی طبقه جایزه.

چهار تیم برتر در هر کنفرانس و رتبه بندی توسط نقاط درصد — بوستون خلیج تمپا واشنگتن و فیلادلفیا در شرق و St. Louis, کلرادو, Vegas و دالاس در غرب — را بازی جداگانه round-robin مسابقات برای تعیین بذر.

باقی مانده از 16 تیم خواهد بود کشت کنفرانس راه اندازی بهترین-از-پنج سری در شرق شماره 5 پیتسبورگ در مقابل شماره 12 مونترال, No. 6 کارولینای مقابل شماره 11 نیویورک رنجرز شماره 7 New York Islanders در مقابل شماره 10 فلوریدا و شماره 8 تورنتو در مقابل شماره 9 کلمبوس. در غرب آن خواهد بود شماره 5 ادمونتون در مقابل شماره 12 شیکاگو, No. 6 نشویل در مقابل شماره 11 آریزونا شماره 7 ونکوور در مقابل شماره 10 مینه سوتا و شماره 8 کلگری در مقابل شماره 9 وینیپگ.

"هر گونه برنامه ریزی برای از سرگیری بازی تعریف نمی تواند کامل" Bettman گفت. "اما ما معتقدیم ساخته شده یک طرح کلی است که شامل تمام تیم های که به عنوان یک موضوع عملی که ممکن است تا به حال شانس راهیابی به مرحله پلی آف زمانی که فصل بود متوقف شد و این طرح را تولید کند شایسته قهرمان جام استنلی که باید اجرا postseason gantlet منحصر به فرد است که به NHL."

بازی در حال انتظار برای بازی در دو hub شهرستانها و Bettman گفت: 10 در حال اجرا: شیکاگو, کلمبوس, اوهایو, Dallas, لاس وگاس, پیتسبورگ و مینیاپولیس و سنت پل در ایالات متحده و ادمونتون تورنتو و ونکوور در کانادا.

در حالی که وجود دارد جزئیات به کار کردن از جمله اینکه برای اولین بار دو دور هستند حداکثر پنج یا هفت بازی ها, بازی پازل, گفت که او انتظار دارد که بهترین هفت استنلی جام به بازی می شود به طور کامل در یکی از دو مرکز شهرستانها. هر تیم خواهد بود محدود به تعداد 50 نفر در این شهرستان نقش آن در.

تصمیم به 189 به طور منظم فصل بازی که بازی به پایان می رسد فصل نه فقط برای کوسه ها, اما برای Buffalo, New Jersey, کالیفرنیا لس آنجلس, اتاوا و دیترویت.

کسانی که هفت تیم در حال حاضر آماده شدن برای یکی از به طور بالقوه دو پیش نویس قرعه کشی برای تعیین بالا 15 انتخاب. قرعه کشی برگزار خواهد شد ژوئن 26, با یکی دیگر از برنامه ریزی بعد بسته به اینکه کدام تیم پیشبرد در پلی آف.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن