NYC مسکن داعش در سراسر کشور #CancelRent اعتصاب

صادر شده در: 06/05/2020 - 09:26Modified: 06/05/2020 - 09:26 در سخت ضربه نیویورک هزاران نفر از مردم پیوست اجا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

در سخت ضربه نیویورک هزاران نفر از مردم پیوست اجاره اعتصاب جنبش دوبله #CancelRent به عنوان اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 همه گیر در ادامه به گسترش است. آنها در حال حاضر خواستار یک اعتصاب سراسری در همین موضوع است. فرانس 24 گزارش از شهر نیویورک است.

تبلیغات

هنگامی که صاحبخانه آمد و ضربه زدن به صورت اجاره در شروع ماه دیلن و آپارمتانی حاضر به پرداخت: "ما به او گفت که ما قادر به پرداخت اجاره بها در حال حاضر از آنجا که ما نمی باید هر گونه درآمد. او خوشحال نیست." دیلن خود را از دست داده و در نتیجه درآمد خود را در یک کلوپ شبانه که coronavirus بحران رسید.

این شهرستان دیده نشده و هر چیزی مانند آن را پس از رکود بزرگ. برخی از صاحبخانه ها باید گفت که مستاجران مجبور به پرداخت اجاره خود را. ماریو سالرنو که اجازه می دهد تا از چندین خواص در بروکلین یک چنین صاحبخانه: "بسیاری از آنها شغل خود را از دست بسیاری از آنها در تلاش بودند بسیاری از آنها را تبدیل به بی خانمان بنابراین من گفتن آنها را برای استراحت."

اما جی مارتین اجرا می شود که یک سازمان به نمایندگی از اپل بزرگ را صاحبخانه گفت: – دور از فرم اخاذی – پرداخت اجاره همیشه نیاز به پرداخت هزینه برای نگهداری از ساختمان ها: "در گفتن " لغو اجاره' آنچه شما در اصل گفته است: ما در حال از بین بردن توانایی در حفظ و نگهداری این ساختمان است."

بیش از یک سوم از 71,000 ثبت شده ما در مرگ و میر ناشی از کوروناویروس ثبت شده در نیویورک بدترین آمار دولت در کشور است.

با کلیک بر روی پلیر تصویری فوق برای تماشای گزارش فرانسه 24.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن