برنامه ریزی سری بین آبی جیز فیلیز به تعویق افتاد به دلیل ویروس

لیگ اصلی بیس بال است به تعویق افتاد آخر این هفته برنامه ریزی شده سری بین تورنتو و شیکاگو به دلیل نگرانی در مور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال است به تعویق افتاد آخر این هفته برنامه ریزی شده سری بین تورنتو و شیکاگو به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس پس از دو فیلیز کارکنان آزمایش مثبت است.

"لیگ اصلی بیس بال را با هماهنگی با کارشناسان بهداشت و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط در برنامه ریزی برای فیلیز' سرگیری بازی" لیگ گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

Blue Jays مدیر چارلی Montoyo نشان داد خبری از تعویق افتاد سری گفت: خود باشگاه بود "رفتن به فیلادلفیا" که در آن سری بود به جای برنامه ریزی شده.

"برنامه های ما در حال حاضر به ماندن قرار داده و اجازه دهید MLB کار را از طریق هر آنچه که آنها در حال کار از طریق" Montoyo گفت: قبل از باشگاه خود بازی از چهار بازی در واشنگتن است.

در اوایل روز شنبه, کلمه پدید آمده است که یک بازیکن دیگر با میامی مارلینز — که به تازگی بازی در فیلادلفیا آزمایش مثبت برای coronavirus آوردن مجموع آنها شیوع به 17 بازیکن با توجه به یک فرد آشنا با این وضعیت.

فیلیز گفت هیچ نتایج مثبت در میان بازیکنان از چهار تست از تیم خود را. اما وجود دو مثبت: یکی از اعضای کادر مربیگری و یکی از اعضای اصلی باشگاه وانجمن کارکنان.

جیز آبی گیر کرده در جاده ها به دلیل دولت کانادا نمی خواهد اجازه دهید آنها را با استفاده از خود را در ورزشگاه در تورنتو در این فصل به دلیل نگرانی در مورد تیم, سفر به عقب و جلو به ایالات متحده است. در نهایت جیز آبی در حال بازی خانه بازی در سه گانه-A ballpark را در بوفالو, n. y., اما آن آماده نیست.

آبی جیز شد و پس از آن قرار است به شروع یک بازی از سری بازی های در فیلیز در روز جمعه. اولین MLB منتقل شده بازی روز جمعه به بخشی از doubleheader شنبه با سری آخر پنج شنبه — و در حال حاضر هر سه بازی در حال اوراق روم جیز آبی در برزخ است.

"ما در حال رفتن به صحبت کردن با اتباع ببینید اگر ما می توانید کار کردن در اینجا" Montoyo گفت. "اگر آنها می گویند بله ما ماندن و کار کردن تا MLB به ما می گوید که در آن به آینده."

Doubleheader طرح: MLB doubleheaders خواهد شد از ویژگی های دو تا هفت زمین باز یافته بازی برای بقیه این فصل یک فرد آشنا با این وضعیت آسوشیتدپرس گفت. هیچ doubleheaders در حال برنامه ریزی در رشته اگر چه توله و قرمز خواهد سعی کنید به کشف کردن راه را تا روز پنجشنبه rainout.

"من می خواهم نه و نه شخصا" یانکی ها مسکن آدم Ottavino گفت. "من نمی خواهم به حاشیه رانده شده از بازی هنگامی که ما به هفت زمین باز یافته بازی ها شیب لغزنده وجود دارد."

به طور خلاصه: رنجرز نزدیک خوزه لکلرک (شانه) قرمز left-hander وید مایلی (کشاله ران فشار) و متس infielder ادواردو Nuñez (درد زانو) قرار داده شد در مجروح لیست. ... فیلیز right-hander Seranthony Dominguez و اشعه left-hander کالین Poche تا به حال تامی جان عمل جراحی است. ... متس مسکن شکارچی Strickland تعیین شد برای واگذاری و infielder برایان دوزیه اختصاص یافته به این باشگاه لیگ. ... فرشتگان قرار داده مرکز fielder مایک ماهی قزل آلا در پدری لیست. ... بریوز پارچ مایک Foltynewicz پاک چشم پوشی شد و outrighted به این تیم جایگزین سایت آموزش.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب