یک سوم از تیم NBA را داوطلبانه تمرینات; Courtney پاریس بازگشت به اوکلاهما

NBA است که در حال حاضر یک سوم از راه برگشت حداقل از نظر داوطلبانه تمرینات. با میامی دوباره باز کردن درهای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

NBA است که در حال حاضر یک سوم از راه برگشت حداقل از نظر داوطلبانه تمرینات.

با میامی دوباره باز کردن درهای خود را پنج شنبه, 10 لیگ 30 تیم رو به جلو رفته اند در دادگاه تمرینات فردی — برای اولین بار مجاز جلسات پس از لیگ دستور داد تیم به امکانات آموزش به عنوان بخشی از coronavirus-همه گیر پاسخ حدود دو ماه پیش.

با توجه به این پناهگاه در محل سفارشات در سان فرانسیسکو است که در گذشته حداقل در گذشته از طریق پایان ماه رزمندگان در حال برگزاری تمرینات.

علاوه بر گرما و دیگر تیم های که باز هستند پورتلند, کلیولند, میلواکی, Denver, آتلانتا و ایندیانا, ساکرامنتو, تورنتو و یوتا. بیشتر انتظار می رود در روزهای آینده; در میان آنها اورلاندو است و لس آنجلس لیکرز در حال هدف قرار دادن چهار شنبه.

هنوز هم وجود دارد هیچ تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فصل می تواند از سر گرفت. کمیسر NBA آدم و نقره با توجه به یک فرد با آگاهی از این وضعیت گفته است این لیگ بازیکنان او انتظار دارد را به آن تماس بگیرید تا اواسط ماه ژوئن در آخرین.

• ویلسون آغاز خواهد شد ساخت بازی توپ برای NBA دوباره شروع با 2021-22 فصل است.

در فصل آینده خواهد بود Spalding را 37 و فصل نهایی در آن نقش برای NBA. ویلسون NBA اصلی تولید کننده نیز ارائه خواهد شد بازی توپ برای WNBA ابتدا در سال 2022 G لیگ و زمانی که آن آغاز می شود, بسکتبال آفریقا لیگ.

• NCAA است فشار پشت آن مهلت اولیه برای کسانی که به NBA پیش نویس به عقب نشینی و بازگشت به مدرسه, اگر چه آن را صبر کنید برای تنظیم یک تاریخ جدید. مهلت ژوئن 3.

در جای دیگر

پاریس به اوکلاهما به عنوان دستیار مربی

کورتنی پاریس, منطقه خلیج دبیرستان زاج سفید که فقط به پایان رسید 10-فصل کار حرفه ای در WNBA و اروپا در حال بازگشت به دانشگاه مادر آلما اوکلاهما به عنوان دستیار مربی است.

پاریس, دختر سابق 49ers offensive lineman بابا پاریس بود که در سال 2007 AP ملی بازیکن سال را به عنوان سال دوم انتخاب شد بزرگ 12 بازیکن سال سه بار. او چپ اوکلاهما با 20 NCAA بخش سوابق. یکی از قابل توجه ترین شاهکارهای بود NCAA-رکورد 112 متوالی دو دونفره و او به رهبری Sooners به چهار نهایی ارشد او فصل است.

پاریس رفت و به ناحیهای در شمال غربی بالا با دوقلو, خواهر, اشلی — که او نیز رفت و به اوکلاهما و در WNBA — و سپس هزاره بالا-ناحیهای در شمال غربی.

کورتنی پاریس برنده یک WNBA عنوان با سیاتل در سال 2018 است.

NFL: لیگ گزارش یافته های مجازی offseason تمرینات از طریق پایان ماه مه. تیم ها به طور معمول خواهد بود برگزاری سازماندهی فعالیت های تیم (OTAs) در ماه مه و پس از ژوئن minicamps.

ورزشی موتور: IndyCar افزود: یکی دیگر از مسابقه و در حال حاضر برنامه ای برای تاج قهرمان خود را در خیابان های سن پترزبورگ فلوریدا., با اصلی بازکن بودن موکول برای اکتبر. 25 به آخر. فصل قبل-ender شده بود جاده البته در Indianapolis Motor Speedway در Oct. 3



tinyurlv.htu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن