پلیس: دو نفر مرتب خودرو, فروش در درچستر در حال سرقت توسط دو مرد دیگر; پول بازیافت خودرو هنوز هم در بزرگ پلیس سست عنصر

بوستون گزارش پلیس دستگیری یکی از دو مرد آنها می گویند سرقت دو مرد دیگر در زور اسلحه از هر دو $8,000 و خودرو آن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یکی از دو مرد آنها می گویند سرقت دو مرد دیگر در زور اسلحه از هر دو $8,000 و خودرو آنها در فرایند تبادل برای پول است. یک سوم مرد به اتهام kneeing یک افسر در "بدن پایین تر است."

پلیس می گوید که دو قربانیان ملاقات در Bowdoin و همیلتون خیابان اواخر شب گذشته برای فروش اتومبیل - یکی از مردان آورده ماشین دیگر $8,000 در پول نقد.

در حالی که دو مرد بودند انجام معامله خود را, یک مرد بود که به آنها آشنا و شناخته شده به عنوان براندون Pight, 27, Dorchester اغوا آنها را به نزدیکی یک خانه در اولنی خیابان که در آن او با اشاره اسلحه گرم در قربانیان در حالی که خواستار پول است. قربانیان انطباق در آن زمان ناشناس مرد مشکوک در زمان fob کلیدی از قربانی #1 و فرار از منطقه با ماشین.

افسران وارد شده و پاک اقامت با کمک اضافی افسران گشت و همچنین اعضای مقابله با مگس کش زدن تیم و BPD K-9 واحد. هنگامی که در داخل ماموران بلافاصله در واقع این گمان بود که در آن قرار داده شده و در بازداشت بدون حادثه پس از مثبت شناخته شده است. در حالی که انجام حفاظتی خود را رفت و برگشت یک افسر مواجه شد توسط یک نر حزب در داخل آپارتمان بعد از شناسایی به عنوان والتر شبنم, 46, Dorchester شد که مقابله زده و افسر با یک زانو اعتصاب به بدن پایین تر است. ماموران پس از آن قرار می گیرد این مظنون در بازداشت است. ماموران در ادامه تحقیقات خود و قادر به بازیابی پول نقد به سرقت رفته است که مشاهده شد در نظر ساده در داخل آپارتمان.

دیگر سرقت مظنون و خودرو باقی می ماند از دست رفته, پلیس می گویند.

گرفتاری چهره تفهیم اتهام به اتهام سرقت مسلحانه و دریافت اموال به سرقت رفته; شب درجه حرارت هوا قطره به اتهام حمله و باتری در یک افسر پلیس و دریافت سرقت, اموال, پلیس می گویند.

Pight هیچ غریبه ای به پلیس.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب