برابری نژادی اظهارات شروع به آشکار شدن در میان NHL راه اندازی مجدد

Philadelphia Flyers و پیتسبورگ پنگوئن بازیکنان به انتظارنشسته بودند تا شانه به شانه در ایالات متحده و کانادا س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

Philadelphia Flyers و پیتسبورگ پنگوئن بازیکنان به انتظارنشسته بودند تا شانه به شانه در ایالات متحده و کانادا سرودهای قبل از اولین نمایشگاه بازی NHL را دوباره آغاز فصل سهشنبه در حالی که اعضای Boston Bruins برنامه برای قفل کردن اسلحه برای آهنگ برای ترویج برابری نژادی.

لیگ گفت: این امر از ویژگی های سیاه و سفید زندگی می کند و مهم دیگر عدالت اجتماعی مسائل در مراسم افتتاحیه این هفته در تورنتو ادمونتون ،

آغاز شد که بعد از ظهر سه شنبه با رنگ نارنجی و سفید کشباف متناوب در امتداد دو خط آبی در Scotiabank عرصه است. آگهی مرکز Sean خیاط که به ثمر رساند تیم خود را در طول 3-2 اضافه کاری پیروزی گفت: بازیکنان مورد بحث آن را قبل از بازی.

"این چیزی بود که برای برابری و عدالت (anti) نژادپرستی" خیاط گفت. "آن را به احترام مردم و حریف خود را. ما بسیار بزرگ رقیب اما حداقل آن راه را نشان می دهد که ما باید احترام به یکدیگر همان است که در زندگی."

• جناح چپ پسرم, میلان موافقت کرده است به دو سال $3.4 میلیون تمدید قرارداد با Anaheim Ducks.

در جای دیگر

دیویس ممکن است دست لیکرز " بازگشت

همه ستاره جلو آنتونی دیویس که در سمت چپ لس آنجلس لیکرز' مرحله دوم بعد از گرفتن جلو چشم و بازی نمی کند در این تیم نمایشگاه آخر ندارد تمرین جمعه و در دسترس بودن برای باز کردن شب NBA راه اندازی مجدد در نزدیکی اورلاندو نامشخص است.

لیکرز بازی لس آنجلس کلیپرز در روز پنج شنبه هنگام شب NBA فصل رزومه. لیکرز-کلیپرز matchup دومین بازی از بازگشایی شب doubleheader قبل توسط New Orleans رو یوتا است.

New Orleans, تازه کار صهیون ویلیامسون با این تیم و خارج از قرنطینه بعد از یک غیبت از NBA حباب اما هنوز معلوم نیست اگر او را ببینید زمان علیه جاز.

WNBA: هوایی قدرت را به ثمر رساند حرفه ای-بالا 27 امتیاز 10-از-14 تیر اندازی و دفاع از قهرمان واشنگتن عرفا ضرب و شتم کانکتیکات خورشید 94-89 در برادنتون فلوریدا., در مسابقه برگشت از 2019 نهایی.

الهام توماس به حال 28 امتیاز و 11 پرتاب ریباند و DeWanna بونر تا به حال 29 امتیاز نه تخته و پنج کمک برای کانکتیکات است. بونر همچنین یکی از شش بازیکنان فعال با حداقل 400 دزد حرفه ای (401).

• همچنین در برادنتون Breanna استوارت 18 امتیاز و 10 پرتاب ریباند و طوفان سیاتل ضرب و شتم مینه سوتا سیاهگوش 90-66 به از بین بردن یک رکورد شکستن شب توسط سیلویا Fowles. Fowles منتقل گذشته تیمی سابق و فعلی سیاهگوش دستیار مربی Rebekkah Brunson به مجموعه ای از حرفه ای rebounding علامت با 3,357. ... Kahleah مس و Azura Stevens تا به حال 21 امتیاز برای هر شخص و شیکاگو, آسمان صاف ضرب و شتم لس آنجلس اسپارکس 96-78.

MLS: تایلر میلر ساخته شده یک کلید ذخیره در دور سوم از ضربات پنالتی تعقیب Gasper به ثمر رساند برنده در دور پنجم و مینه سوتا, ایالات پیشرفته گذشته Columbus Crew 5-3 بعد از 1-1 قرعه کشی در MLS برگشت مسابقات است.

مینه سوتا را سن خوزه در مرحله یک چهارم این مسابقات در روز شنبه.

پورتلند نیز پیشرفته, ضرب و شتم سینسیناتی 3-2 در ضربات پنالتی پس از 1-1 قرعه کشی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب