مقاومت قهرمانان افتخار در 80 سالگرد دوگل را دعوت به مقاومت در برابر نازی ها

صادر شده در: 18/06/2020 - 06:14Modified: 18/06/2020 - 06:14 چهار نفر از اعضای جنبش مقاومت فرانسه مفتخر شد تو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

چهار نفر از اعضای جنبش مقاومت فرانسه مفتخر شد توسط نخست وزیر بوریس جانسون رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در یک مراسم در روز پنج شنبه مارک 80 سال پس از ژنرال شارل دوگل ساخته شده و معروف خود را درخواست تجدید نظر برای مقاومت در برابر نازی ها از بی بی سی در لندن در طول جنگ جهانی دوم است.

تبلیغات

"هر آنچه که اتفاق می افتد شعله مقاومت فرانسه نباید خاموش شود و نمی خواهد خاموش شود."

در نتیجه به پایان رسید درخواست تجدید نظر با کمی شناخته شده فرانسوی, عمومی رادیو و تلویزیون به میهن خود از سی دفتر مرکزی آن در لندن در 18 ژوئن 1940 با کسب اجازه از وینستون چرچیل.

ژنرال چارلز دوگل رادیویی آدرس تحویل در مدت کوتاهی پس از تهاجم نازی ها از فرانسه است که با اعتبار پایه های La Résistance.

به مناسبت 80 سال از روز رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی با حضور در مراسم با در بریتانیا. در اولین سفر خود را در خارج از فرانسه پس از شروع coronavirus مستند در ماه مارس پاکسازی ملاقات با نخست وزیر جانسون در 10 خیابان داونینگ و با حضور در یک رویداد تشریفاتی با پرنس چارلز وارث تاج و تخت بریتانیا و همسرش, Camilla.

فرانسه رهبر نیز به یک درمان مشترک flypast توسط فلش قرمز نیروی هوایی سلطنتی aerobatic team و همتایان فرانسوی خود را به Patrouille de France.

فرانسه و بریتانیا جشن جنگ جهانی دوم مقاومت فرانسه, قهرمانان

به مناسبت سالگرد بریتانیا اعطا جوایز در چهار مبارزان مقاومت: Edgard Tupet-Thome, 100; دانیل Cordier 99; Hubert ژرمن 99 و Pierre Simonet, 98. آنها حاضر بودند در این مراسم اما دریافت جوایز خود را در فرانسه بعد.

چهار تنها بازمانده دارندگان Croix de la Libération (عبور از آزادی) یک افتخار اعطا شده توسط دوگل در 1,038 مردان و زنانی که برتری خود را در مبارزه برای آزادی فرانسه.

جانسون گفت: مردان همواره "پایدار عمق و قدرت" از فرانسه و بریتانیا دوستی که آزمایش شده است دوباره پس از بریتانیا رای به خروج از اتحادیه اروپا در سال 2016 شدند.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن