دولت می گوید بازگشایی مدارس در پاییز به معنای محدود کردن کلاس های درس به ده نفر

این اولیه دستورالعمل. بسیاری از سیستم ها نمی تواند مسئولیت رسیدگی به 10 بچه ها در کلاس, چرا که به اندازه کافی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

این اولیه دستورالعمل.

بسیاری از سیستم ها نمی تواند مسئولیت رسیدگی به 10 بچه ها در کلاس, چرا که به اندازه کافی وجود ندارد ، 12 تا 15 در کلاس با تقسیم جلسات (روز / روز / روز / روز) بود و غیر رسمی مشغول به کار طرح تا کسی که ظاهرا تنها می آموزد در هانتینگتون یا Worthington آمد تا با ایده برای 10 تنها.

از راه دور یادگیری کار نمی کند در بسیاری از سطوح با وجود بسیاری از مربیان بهترین تلاش. همسر من در حال کار سخت تر از همیشه سعی کنید به نگه داشتن بچه ها مشغول اند. جهان اشاره کرده است که بسیاری از بچه ها فقط باید متوقف شود هر نوع کار مدرسه. داشتن یک مدرسه عرضه chromebook عالی است اما اگر پدر و مادر بیش از حد شلوغ به تشویق آن باز می شود چرا که آنها در حال کار 12 ساعت در روز آن را لطمه می زند و بچه تحصیلی پایین خط.

حداقل با 12 تا 15 در کلاس شما می توانید نگه داشتن بچه ها از هم جدا با دلیل و آموزش اجتماعی شدن بخشی از آن نیز یک جنبه از یادگیری است. آیا شما متوجه وجود دارد نه بسیاری از دانشگاه ققنوس برنده جایزه نوبل در خارج وجود دارد ؟ اجتماعی از utes است که بسیاری از آنچه که یادگیری همه چیز در مورد.

علاوه بر این بعد از مدرسه وقتی که پنج بچه هاپ به یک ارشد ماشین چون مدرسه, اتوبوس, ظرفیت قطع شده است برای فاصله گرفتن از اهداف و یا همه آنها را جمع بعد در روز است که نوع شکست کل اجتماعی فاصله گرفتن از چیزی.

انتظار می رود فرماندار که آماده است به خرد شده به قطعات توسط بسیاری از کسب و کار جامعه شروع به احساس خشم بسیاری از پدر و مادر بسیار به زودی. اگر 10 در هر کلاس باقی می ماند این قاعده نمی انتظار می رود بسیاری از مدارس برای باز کردن در پاییز.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب