رستوران دریافت کنید OK برای فضای ناهارخوری با شروع از دوشنبه; فروشگاه ها هتل ها و برخی از اردوگاه ها همچنین می توانید دوباره باز

اعلام کرد که Covid-19 اعداد در ماساچوست شده اند حذف به طور چشمگیری در هفته های اخیر رژیم صهیونیستی است. بیکر و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

اعلام کرد که Covid-19 اعداد در ماساچوست شده اند حذف به طور چشمگیری در هفته های اخیر رژیم صهیونیستی است. بیکر و دیگر مقامات دولتی گفت: رستوران ها و دیگر موسسات خرده فروشی و همچنین هتل ها و اردوگاه های روز زمین های بازی و, هوای آزاد, استخر, همچنین می توانید دوباره شروع به باز کردن.

همه منوط به ایجاد Covid-19 پاسخ برنامه ها و تکیه بر مردم به ادامه پوشش چهره خود تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست های خود را غالبا, مقامات گفت.

مسکن و توسعه اقتصادی وزیر مایک Kennealy گفت که مرحله 2 در این مرحله دوم بازگشایی اقتصاد کشور را شامل محدود تر داخل سالن ناهار خوری در رستوران. دقیقا وقتی اتفاق می افتد که بستگی Covid-19, آمار, انجام, او گفت:.

بیکر اضافه شده آمده است که دوشنبه و بیمارستان و مراکز بهداشتی-درمانی و پزشکان می توانید دوباره شروع پیشگیرانه-روشهای درمانی از جمله colonoscopies. جراحی زیبایی هر چند هنوز هم مجاز نیست.

بیکر اذعان مرحله به مرحله بازگشایی یک فرآیند دشوار است اما گفت که هنگامی که همراه با آزمایش و تماس با ردیابی باقی مانده است بهترین راه برای اطمینان حاصل شود که هیچ یک از ما نیست که به یک گام به عقب در ماه آگوست یا سپتامبر.

بیکر اضافه شده است که افرادی که کار می کنند از راه دور ممکن است هنوز هم همچنان به انجام این کار.

اطلاعات بیشتر در مورد آنچه می توانید باز کنید.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن