موشک' راسل وستبروک به ویروس NBA حباب چهره اول آزمون

هوستون راسل وستبروک نشده از آن ساخته شده به NBA راه اندازی مجدد نشده است. Coronavirus را — اما سلامتی پرو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

هوستون راسل وستبروک نشده از آن ساخته شده به NBA راه اندازی مجدد نشده است.

Coronavirus را — اما سلامتی پروتکل به نظر می رسید به عنوان لیگ و بازیکنان آن امیدوار بود آنها خواهد بود.

در یک روز از اخبار نگران کننده برای لیگ — وستبروک آشکار است که او دارای آزمایش مثبت برای coronavirus و دو بازیکن دیگر رو 10 روز قرنطينه برای ترک لیگ پردیس محیط در والت دیزنی جهانی همچنین اعلام شد که دو بازیکن تست مثبت برای coronavirus پس از ورود در فلوریدای مرکزی در هفته گذشته. NBA گفت: هر دو بازیکن نه از آنها ساخته شده آن را قرنطینه و یا شناسایی شد "آیا پس از ترک دانشگاه به منزوی کردن در خانه و یا در انزوا مسکن."

"من آزمایش مثبت برای covid-19 قبل من تیم عزیمت به اورلاندو" Westbrook خود نوشت اجتماعی-کانال های رسانه ای. "من در حال حاضر احساس خوبی قرنطینه و به دنبال به جلو به دوباره هم تیمی های من وقتی که من پاک شده است."

لیگ نیز روز دوشنبه گفت که 19 بازیکن به تازگی آزمایش مثبت از ژوئیه 1 در طول در بازار, تست معنای آزمایش های انجام شده تیم قبل از شروع به ورود در دیزنی شنبه گذشته. پس از ورود در, دیزنی, 322 بازیکنان مورد آزمایش قرار گرفتند با دو تا مثبت.

داخل NBA, حباب, با این حال خوش بینی است که قوانین به لیگ و بازیکنان کار خواهد کرد هر چند برخی از دیزنی پارک بازگشایی بیش از آخر هفته و MLS راه اندازی مجدد در دیزنی پردیس دیده می شود دو تیم ترک پس از موجی از تست مثبت.

حداقل دو بازیکن در داخل NBA حباب که پرداخت قیمت گزاف برای نقض قرنطینه پس از ورود به هفته گذشته است.

ساکرامنتو را Richaun هلمز دوشنبه نشان داد که او "به طور خلاصه و به طور تصادفی" عبور NBA پردیس خط را انتخاب کنید تا مواد غذایی تحویل. تحت NBA قوانین او را به صرف 10 روز در قرنطینه. هلمز گفت که او تا به حال هشت روز باقی مانده است.

"من عذر خواهی برای من اقدامات و نگاه به جلو به دوباره هم تیمی های من برای ما حذفی فشار" هلمز نوشت.

همچنین روز دوشنبه یک منبع گفت که هوستون Bruno Caboclo نیز خدمت 10 روز قرنطینه برای عبور از پردیس خط. مانند هولمز Caboclo نیز تا به حال هشت روز باقی مانده روز دوشنبه با توجه به این فرد صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود.

روز دوشنبه تحولات آمد در یک روز زمانی که بیش از 12 ، 000 مورد جدید تایید شد در فلوریدا در حال حاضر شاید داغترین virus نقاط در ایالات متحده و مقامات در هوستون نیز نامیده می شود که برای شهرستان به قفل به پایین به عنوان بيمارستان منطقه فشار به جای coronavirus بیماران.

"لطفا به این ویروس به طور جدی" Westbrook نوشت. "ایمن خواهد بود. ماسک کردن!"



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن