حاکم نگه می دارد NCAA از محدود کردن برخی از غرامت ورزشکار

حکم دادگاه ی که NCAA می گوید ورزش کالج را با اجازه دادن به دانشجویان و ورزشکاران خاصی به پرداخت "مبالغ گست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

حکم دادگاه ی که NCAA می گوید ورزش کالج را با اجازه دادن به دانشجویان و ورزشکاران خاصی به پرداخت "مبالغ گسترده" پول به عنوان "هزینه های آموزشی" خواهد شد به اثر پس از دادگاه عالی کاهش سه شنبه به مداخله در این نقطه صدمه دیده است.

عدالت النا کاگان درخواست NCAA برای قرار دادن حکم دادگاه پایین تر در برگزاری حداقل به طور موقت در حالی که NCAA از دیوان عالی درخواست می کند تا به پرونده را رد کرد. برنامه ریزی برای انجام این کار تا اواسط اکتبر.

Kagan را رد کرد به برگزاری حکم از دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای مدار نهم در سان فرانسیسکو. در ماه مه، آن را یک حکم دادگاه پایین تر منع NCAA از محدود کردن غرامت برای هزینه های مربوط به آموزش و پرورش برای دانش آموزان و ورزشکاران را منع کرد. حکم به ورزشکاران در برنامه های فوتبال و بسکتبال بخش اول اعمال می شود.

انداسای آمریکا گفت که این حکم "به طور موثر ی یک سیستم پرداخت برای بازی برای همه دانشجویان-ورزشکاران ایجاد کرد، و به آنها اجازه می داد که هر دو مبلغ "نامحدود" برای شرکت در "کارآموزی" پرداخت شوند و هر سال ۵۶۰۰ دلار یا بیشتر اضافی برای بازی در ورزش خود واجد شرایط باقی می ماند.

حکم هنوز اجازه می دهد تا بخش اول کنفرانس به طور مستقل تعیین قوانین برای جبران خسارت مربوط به آموزش و پرورش ارائه شده به دانش آموزان و ورزشکاران.

جای

سرنا و زهره

به بازی یکدیگر

سرنا ویلیامز نیاز به تجمع برای پیروزی در بازگشت خود را به دنبال شش ماه از کار افتاد ، ضرب و شتم بی دانه آمریکایی برناردا Pera 4-6 ، 6-4 ، 6-1 در دور اول از دانه بالا باز در لکسینگتون ، Ky.

ویلیامز به مسابقه دور دوم پنجشنبه در برابر خواهر بزرگتر ونوس، که اعزام ویکتوریا آذرنکا 6-3، 6-2.

همچنین کوکو گاف، ۱۶ ساله، کرولاین دولهیده، ۷-۵، ۷-۵، کتک خورد؛ و سی سی بلیس از اترتون در آمریکا فرانسسکا دی لورنزو را ۶-۱، ۶-۲ شکست داد.

• سیمونا هاپل با بذر بالا به حال به مبارزه سخت برای پیشبرد به دور دوم از پراگ باز در ضرب و شتم دانه نشده پولانا Hercog 6-1، 1-6، 7-6 (3).

این اولین مسابقه رقابتی برای هالپ از زمانی بود که او در فوریه برای بیستوهفتمین عنوان قهرمانی حرفه ای WTA خود، قهرمان دبی شد.

NFL: تنسی تایتان ها روزها پس از اینکه وی در نهایت گزارش یرای اردوی تمرینی داد، ویک بیزلی را در لیست آسیب دیدگی غیرفوتبالی قرار داد.

تایتان ها گفتند بیزلی که در ماه مارس یک قرارداد یک ساله به مبلغ ۹.۵ میلیون دلار امضا کرد، باید قبل از پیوستن دوباره به تمرین ها، فیزیکی را تصویب کند. همچنین آنها از مجروح شدن رجی گیلبرت مدافع مدافع دفاع از زندان منسوج شدند.

-WNBA: سیلویا فاولز ۱۶ امتیاز و ۱۳ رباند داشت و مینسوتا لینکس با شکست ۶۸-۴۸ از واشینگتن میستیک زدید در حباب در برادنتن، فلا.

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن