فیفا بر 1.5 میلیارد دلار صندوق امداد برای مبارزه فوتبال لیگ

صادر شده در: 25/06/2020 - 21:34بروز رسانی: 25/06/2020 - 21:34 فیفا را در دسترس 1.5 میلیارد دلار کمک مالی و و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فیفا را در دسترس 1.5 میلیارد دلار کمک مالی و وام به عنوان یک صندوق امداد برای کمک به انجمن های نهفته coronavirus فوتبال جهان حاکم بدن روز پنجشنبه اعلام کرد.

تبلیغات

جیانی رده مربیان, FIFA رئیس جمهور گفت: صندوق امداد بوده است "به اتفاق آرا تصویب" توسط اعضای آن شورا و اصرار وجود دارد خواهد بود "کنترل شدید" چگونه پول صرف شده است.

همه 211 عضو انجمن را به عنوان یک "پایه همبستگی گرانت" از $1 میلیون هر کدام به عنوان به خوبی به عنوان $500,000 که باید سرمایه گذاری در فوتبال زنان.

علاوه بر این عضو انجمن همچنین می توانید درخواست برای COVID-19 امداد وام به ارزش 35 درصد از درآمد خود را تا حداکثر 5 میلیون دلار در هر. قاره بدن حاکم خواهد شد 2 میلیون دلار به عنوان کمک گرانت و همچنین می توانید درخواست برای اضافی $4 میلیون امداد وام.

رده مربیان وعده داده شده "کنترل شدید در استفاده از وجوه با ممیزی" و گفت: وجود خواهد داشت "در شرایط بسیار روشن برای نحوه بازپرداخت وام ها.

فیفا است که تامین مالی این صندوق امداد توسط فرو بردن به ذخایر خود را با دلار و 328 میلیون پوشش کمک های مالی و $556 میلیون دلار برای تامین مالی وام رده مربیان گفت.

"باشگاه ها و فدراسیون در خطر واقعی هستند. در برخی از نقاط جهان فوتبال است دوباره راه اندازی شود. ما نیاز به کمک به آنها," او گفت:.

ایجاد صندوق امداد شده بود اعلام شده توسط فیفا در ماه مارس زمانی که فوتبال سراسر جهان متوقف شد که این بیماری همه گیر ،

زوریخ-بر اساس در حال حاضر اعلام کرد در ماه آوریل که این امر تا $150 میلیون دلار یارانه برای اعضای انجمن برای کمک به مقابله با عواقب ناشی از بحران است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب