دادگاه می یابد مدیر تحسین Serebrennikov به جرم تقلب

صادر شده در: 26/06/2020 - 11:32بروز رسانی: 26/06/2020 - 11:32 یک دادگاه مسکو روز جمعه محکوم تحسین تئاتر روسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک دادگاه مسکو روز جمعه محکوم تحسین تئاتر روسیه و کارگردان فیلم کیریل Serebrennikov از تقلب در طولانی در حال اجرا است که منتقدان با شدت بهم زدن به عنوان ساخته شده است.

تبلیغات

قاضی حکم داد که Serebrennikov 50 و برخی از متهمان این پرونده به جرم misappropriating 129 میلیون روبل (2 میلیون دلار) از بودجه دولت است که تامین مالی یک پروژه تئاتر.

یک نماد از هنر صحنه Serebrennikov منصوب شد مدیر هنری در سال 2012 از گوگول مرکز محل تبدیل به یک خانه برای مسکو هنرمندان و روشنفکران لیبرال.

این پرونده علیه او برانگیخت condemnations از گروه های حقوق بشر از جمله دیده بان حقوق بشر انجمن حقوق بشر (FIFDH) و فدراسیون اروپایی کارگردانان فیلم (FERA).

Serebrennikov و خود را از متهمان این پرونده به اتهام در سال 2017 برای اختلاس بودجه برای هنرهای نمایشی پروژه به نام پلت فرم که دریافت کمک های مالی دولت و, که به ترویج رقص مدرن و تئاتر و موسیقی در روسیه است.

اتهام های دنبال شده توسط دولت غلط ادعا می کنند با توجه به دیده بان حقوق بشر که یکی از پلت فرم را نشان می دهد نمی گیرد که در واقع آن صحنه چندین بار. این موجب یک کمپین رسانه های اجتماعی در روسیه با مردم با استفاده از هشتگ #ябылнаплатформе ("من در پلت فرم").

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن