چین قطره تولید ناخالص داخلی هدف به مجلس باز می شود در میان Covid-19 آمار در اقتصاد

صادر شده در: 22/05/2020 - 07:58اصلاح: 22/05/2020 - 08:03 چین کاهش رشد سالانه هدف برای اولین بار در روز جمعه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

چین کاهش رشد سالانه هدف برای اولین بار در روز جمعه و متعهد بیشتر هزینه های دولت به عنوان COVID-19 همه گیر چکش جهان دومین اقتصاد تنظیم حزن انگیز تن برای سال جاری جلسه مجلس شد.

تبلیغات

حذف از لیگ لی کچیانگ گزارش کار نشانه اولین بار چین از هدف تعیین شده برای محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) از آنجا که دولت شروع به انتشار چنین اهداف در سال 1990.

اقتصاد افت 6.8 درصدی در سه ماهه اول انقباض در دهه, آمار شیوع کروناویروس جدید آغاز شده است که در بخش مرکزی چین در شهر ووهان.

"ما مجموعه ای از یک هدف خاص برای رشد اقتصادی برای سال عمدتا به دلیل اپیدمی جهانی وضعیت اقتصادی و تجارت وضعیت بسیار نامشخص و توسعه چین مواجه است برخی از عوامل غیر قابل پیش بینی" لی گفت: در آغاز مجلس.

EN NW احمق PM LI کار جلوتر 6H

مصرف داخلی سرمایه گذاری و صادرات در حال سقوط و فشار بر اشتغال در حال افزایش است به طور قابل توجهی در حالی که ریسک های مالی در حال نصب او هشدار داد.

چین دارای یک هدف برای ایجاد بیش از 9 میلیون شهری شغل در سال جاری با توجه به لی, گزارش از یک هدف حداقل 11 میلیون در سال 2019 و به پایین ترین سطح از سال 2013 است.

هنگ کنگ امنیت و قانون در دستور کار

پیش از کنگره خلق ملی این هفته جلسه تا حد زیادی با مهر لاستیکی مهر کردن پارلمان چین رهبران وعده داده شده به افزایش محرک اقتصادی برای تقویت اقتصاد به دلیل افزایش نگرانی از دست دادن شغل می تواند تهدیدی برای ثبات اجتماعی.

پکن نیز برنامه ریزی قانون امنیت برای هنگ کنگ که لی گفت: ارائه خواهد شد یک "صدا" سیستم حقوقی و اجرای مکانیزم اما که منتقدان می گویند می تواند محدود کردن استقلال در این شهرستان است.

حرکت درو از هشدارهای ایالات متحده سقوط در بازارهای سهام آسیا و تماس های میان هنگ کنگ فعالان برای تظاهرات در این مستعمره سابق بریتانیا.

چین با هدف قرار دادن یک 2020 کسری بودجه حداقل 3.6 درصد از تولید ناخالص داخلی بالاتر از سال گذشته 2.8 درصد و ثابت سهمیه محلی-دولت پیوند ویژه ای در صدور 3.75 تریلیون یوان ($527 میلیارد دلار) از 2.15 تریلیون یوان به گفته Li.

ضد coronavirus اوراق قرضه خزانه داری

دولت موضوع را از 1 تریلیون یوان در ویژه اوراق قرضه خزانه داری در این سال برای اولین بار چنین صدور. آن را انتقال 2 تریلیون یوان مطرح شده از بزرگتر 2020 کسری بودجه و ویژه ضد coronavirus اوراق قرضه خزانه داری را به دولت های محلی Li گفت.

دولت محلی اوراق قرضه می تواند مورد استفاده برای تامین مالی پروژه های زیربنایی در حالی که ویژه اوراق قرضه خزانه داری می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از شرکت ها و مناطق آمار شیوع.

"بودجه سالانه اشاره به محرک های مالی در این سال حداقل در رقابت با که پس از بحران مالی جهانی" جولیان Evans-Pritchard ارشد چین اقتصاددان در اقتصاد سرمایه نوشت: در یک توجه داشته باشید.

اما Nie ون اقتصاددان در شانگهای-بر اساس Hwabao اعتماد گفت: Li گزارش نشان می دهد چین را "توسل به جرم محرک است که برخی از بازیکنان در بازار شده اند و شرط بندی است."

Nie انتظار دارد رشد تولید ناخالص داخلی به سرعت به شدت در این سال به حدود 2 درصد یا 3 درصد از سال گذشته 6.1 درصد.

"در این سال رشد اقتصادی نیاز به رسیدن به حدود 3 درصد به ایجاد 9 میلیون شهری جدید مشاغل" Nie گفت که به اندازه محرک های مالی اعلام شده توسط Li حدود 4 تریلیون یوان.

هزینه های دفاعی به افزایش 6.6 درصد

در خط با کندتر اقتصاد چین افزایش هزینه های دفاعی 6.6% در این سال کمترین در سه دهه, در حالی که بودجه برای حفاظت از محیط زیست را افزایش می دهد متوسط 4 درصد.

سیاست های پولی خواهد بود بیشتر انعطاف پذیر, Li, گفت:, و اضافه کرد که رشد M2 - یک سنج گسترده ای از عرضه پول و اجتماعی کل تامین مالی خواهد شد به طور قابل توجهی بالاتر از این سال است.

بانک خلق چین (PBOC) را راهنمای خود معیار اعطای وام با نرخ پایین تر است.

بانک مرکزی کاهش وام نخست رای (LPR) با 46 امتیاز در اساس از ماه اوت سال 2019 هنگامی که آن را به جای قبلی معیار نرخ وام. یک سال LPR نرخ در حال حاضر 3.85%.

این PBOC قطع رزرو مورد نیاز نسبت 10 بار از اوایل سال 2018 از جمله سه کاهش این سال است.

و کارهای کوچک و شرکت می تواند تاخیر در پرداخت وام و علاقه بیشتر از نه ماه تا مارس سال 2021 و اعطای وام به کوچک و متوسط توسط بانک های تجاری باید رشد بیش از 40 درصد Li گفت.

مالیات و هزینه بار شانه توسط شرکت قطع خواهد شد 2.5 تریلیون یوان در سال جاری Li گفت.

($1 = 7.1138 چینی یوان renminbi)

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن