انگلستان تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ "فورا" می گوید: انگلیسی FM

صادر شده در: 20/07/2020 - 17:38 دولت بریتانیا خود را به حالت تعلیق استرداد ترتیبات با هنگ کنگ روز دوشنبه پس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

دولت بریتانیا خود را به حالت تعلیق استرداد ترتیبات با هنگ کنگ روز دوشنبه پس از چین تحمیل سختی جدید امنیت ملی قانون است.

تبلیغات

تایید به طور گسترده ای انتظار می رود حرکت می کند, وزیر خارجه بریتانیا, دومینیک Raab گفت: مجلس و دولت تا به حال "بلافاصله و به طور نامحدود" خود را به حالت تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ در واکنش به چین معرفی یک بحث امنیتی جدید در این مستعمره سابق بریتانیا.

به عنوان تنش میان لندن و پکن کوه Raab کرد و گفت: نگرانی در مورد امنیت و قانون در مورد اتهام نقض حقوق بشر در چین به ویژه پکن درمان آن اویغوری اقلیت.

"ما را به حفاظت از منافع حیاتی ما," Raab گفت. "ما ایستاده تا برای ما و ارزش های ما به چین به تعهدات بین المللی خود."

Raab همچنین گفت بریتانیا خواهد گسترش آن ارسال سلاح "به طور بالقوه سلاح های کشنده" به مالی آسیا hub.

لندن شده است نگران سرکوب در هنگ کنگ که بازگشت به قانون در سال 1997 و ادراک است که پکن بگویم نه تمام حقیقت را بیش از شیوع کروناویروس.

استرالیا و کانادا به حالت تعلیق معاهدات استرداد با هنگ کنگ در اوایل این ماه.

حرکت آمد روز پس از عقب نشینی بریتانیا در نظر دارد به شرکت ارتباطات چینی هواوی یک نقش در انگلستان با سرعت بالا جدید شبکه تلفن همراه در میان نگرانی های امنیتی سوخت با افزایش تنش ها میان پکن و قدرت های غربی.

'رقص به لحن" از ما انتقاد شدید چین

نخست وزیر بوریس جانسون دولت در حال حاضر انتقاد چین تصمیم به اعمال گسترده جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ. بریتانیا را متهم به پکن دولت از نقض چین و بریتانیا اعلامیه مشترک که تحت آن بریتانیا بازگشت و کنترل از هنگ کنگ به چین و اعلام کرد این امر باز کردن یک مسیر خاص به شهروندی تا 3 میلیون واجد شرایط ساکنان جامعه.

پکن اعتراض به حرکت می کند. چین سفیر بریتانیا لیو Xiaoming اخیرا در توصیف این پیشنهاد را به عنوان "ناخالص دخالت" در امور.

لیو بی بی سی گفته است Andrew Marr در روز یکشنبه که بریتانیا شد "رقص به لحن" از آمریکا و رد اتهامات نقض حقوق بشر در برابر عمدتا مسلمان اویغوری مردم است.

او را متهم کشورهای غربی از تلاش برای دامن زدن مشکل با چین است.

"مردم می گویند چین (است) در حال تبدیل شدن بسیار تهاجمی است. که کاملا اشتباه است گفت:" بی بی سی "چین تغییر نکرده است. این کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده – آنها شروع به این به اصطلاح جنگ سرد جدید در چین است."

(FRANCE 24 با AP, AFP و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن